رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - هوس

رمان

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: هَوَس
  • نام نویسنده: تهمینه کریمی
  • شابک: ۳-۶۰-۷۵۴۳-۹۶۴
  • قیمت: ۶۵.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۵۴۲
  • نوبت چاپ: چاپ دوم
  • سال چاپ: بهار ۱۳۸۶

 شرح پشت جلد کتاب:

زمان نمی گذرد٬ صدای ساعت شماته تکرار است٬ خوشا به حال کسی که لحظه لحظه اش از بانگ عشق سرشار است.

وضعیت: Personal Collection

خلاصه داستان: هوس داستان زندگی خبرنگار جوان و زیبا و جنجالی است به نام مهسا که یک ازدواج ناموفق با یک مرد روانی و خودخواه به نام هاوش داشته که نتیجه آن بی‌اعتمادی و نفرت مطلق نسبت به جنس مخالف علی‌الخصوص مردان پولدار قدرتمند بوده.

دست تقدیر عرشیا را به صورتهای مختلف سر راه او قرار میده. مرور سرگذشت پدر عرشیا دکتر سیاوش کیانفر در خانه سالمندان کهریزک آن دو را به هم تا حدودی نزدیک میکنه و ترس از مزاحمتهای وقت و بی‌وقت جنون‌آمیز هاوش به ازدواج مصلحتی مهسا و عرشیای عاشق منجر میشه که .... بهتره بقیه را دیگه خودتون بخونین

داستان زندگی دکتر کیانفر هم در داخل داستان زندگی عرشیا و مهسا به طرز جالبی گنجانده شده بود٬ در کنار داستان هم یک مقدار طنز (افشین عموی مهسا) بود که لبخند را به لب می‌آورد.

این کتاب از نظر من بسیار بسیار جذاب بود.  

پ.ن.۲۲/۰۹/۱۳۸۶: این کتاب به صورت امانی در اختیار بیتا جون مامان کیان و کیارش عزیز قرار گرفت.

پ.ن.۱۳/۱۰/۱۳۸۶: عودت داده شد.

نظرات 7 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

آرزو جون مرسی از ای میلت دست شما درد نکنه خانوم من حتما می گم خواهرم برام بگیره و بفرسته
از شما هم یه دنیا ممنونم که با این همه مشغله این همه وقت می گذارید

خواهش میکنم ونوس جان.
بی تعارف گفتم. :)

بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ

آرزو جون این کتابم میشه خوند، رزرو کنم؟؟؟

مریم مامان مهدیار کوچولو یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://mahdiyarkobari.ersianblog.ir

سلام خانمی من کماکان منتظر این کتاب هستم

نرجس شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

سلام... میشه این کتاب را به من هم امانت بدید!؟

فهیمه شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ http://ffa_1386@yahoo.com

سلام میشه این کتاب را به من هم امانت بدید؟

شقایق یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.ir2-music.blogfa.com

salam azizam age mishe linke romane havas va nazok tarin harir navazesho bezar mamnoon misham

سلام خوبی؟
با عرض معذرت من هیچ کدام از این دو کتاب را ندارم. :">

شقایق جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ق.ظ http://www.ir2-music.blogfa.com

salam chera man khodam az webloge shoma peydashoon kardam manzoore man
رمان هوس و رمان نازک ترین حریر نوازش هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد