رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

خرید کتاب

سلام

هر ماه به محض دریافت حقوق٬ من سر از یکی از کتاب فروشی‌ها در میارم و شانسی دو تا رمان ایرانی جدید میگیرم.

این ماه قرعه به نام ماهک اثر مژگان مظفری و هوس اثر تهمینه کریمی افتاد. هوس را به پیشنهاد فروشنده و ماهک را هم به خاطر اینکه کارهای قبلی این نویسنده مثل تویی در آسمان قلبم و شاپرکها هم می‌گریند را دوست داشتم٬ خریدم.  انشاءالله که خوب و جذاب از آب در بیایند. 

نظرات 6 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://sepidehdaman.blogsky.com

آرزو جان سلام
خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم. راستش یه سوالی در مورد کتاب آرام دارم... این کتاب غم انگیز و ناراحت کننده و این حرفا که نیست؟ راستش از خوندن کتابای سراسر غم و غصه و ناراحتی یا کتابایی که بد تموم میشند خیلی ناراحت میشم چون واقعا در روحیه ام تاثیر میذاره .... ممنونم میشم یه کم اطلاعات در مورد این کتاب بهم بدید.
از نازی صفوی یک کتاب دیگه هم منتشر شده که من خیلی دوسش دارم اسمش هست برزخ اما بهشت... من از این کتاب خیلی بیشتر از دالان بهش خوشم اومد.
کتاب همخونه هم کتاب لطیف و قشنگیه ...نویسنده اش هم مریم ریاحی است... بازم میام پیشتون.
شاد و سرفراز ... در پناه حق باشید.

رها(ستایش) سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ



انشاا....

راستی مبارکه

نازمنگولا سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

ببین من نتونستم منتظر اجازت شم و مطلب قبلیت و همراه با لینک وبلاگت گذاشتم تو وبلاگم اگه دوست نداشتی بیا بگو حذفش کنم

مامان آوین سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ

مبارکه وبلاگ جدید خیلی باحاله ممنون که اینقدر زحمت میکشی اگه کتابهایی را که خریدی خوب بودن به ما پیشنهاد کن که بخوانیم راستی میشه سال چاپ کتابها را هم بنویسی؟

مژگان (مامان آندیا جون) سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://ُSweetie2.persianblog.ir

بابا کتابخون ... کتاب دوست ... من که هر وقت یک رمان تازه می خونم تا چند وقت ذهنم حسابی مشغوله و آنقدر تو قصه غرق میشم که شخصیتهای داستان کاملا حس میکنم ... بعد هم از وسطهای قصه ، انتهای داستان رو پیش بینی میکنم ...

مهناز پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

من کتاب دالان بهشت را خوندم
ولی به نظرم کتاب نگاه آشنا نوشته ی مریم رضا پور و کتاب بامداد خمار که مطمئنم همتون خوندید بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد