رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

یک توضیح کلی درمورد سایت

در این سایت من کتابها را به چند دسته تقسیم میکنم و هر چند روز یک بار کتابهای جدید را اضافه میکنم و هر روز تغییر وضعیت کتابهای قبلی را ثبت میکنم.

تقسیم‌بندی موضوعی کتابها

  1. TBR- To be Read
  2. Personal Collection
  3. Available
  4. Travelling
  5. Reading

کتابهای دسته اول: کتابهایی هستند که در کتابخانه موجود است و من یکی یکی آنها را میخوانم و تغییر وضعیتشون را در این سایت و سایت Bookcrossing واقعی اعلام میکنم.

کتابهای دسته دوم: کتابهایی هستند که تصمیم به تسهیم کردن آنها ندارم و فقط قصدم معرفی آن کتاب به عنوان یک کتاب خوب می‌باشد برای آن دسته از افرادی که مایل به خرید کتاب هستند.

کتابهای دسته سوم: کتابهایی هستند که من بعد از خوانده شدن تصمیم به تسهیم آنها گرفتم و هرکس مایل به خواندن آن باشد٬ میتواند پیغام بگذارد تا در لیست علاقه‌مندان قرار بگیرد. وقتی لیست کامل شد٬ کتاب برای اولین نفر ارسال میشود. نفر اول بعد از ثبت کتاب در سایت Bookcrossing و اعلام دریافت کتاب در وبلاگ و سپس پایان خواندن٬ کتاب را برای نفر بعد ارسال میکند و به همین ترتیب کتاب گردش میکند.

کتابهای دسته چهارم: کتابهایی هستند که از حالت Available خارج و در اختیار افراد لیست Bookray قرار گرفته و در حال گردش است.

کتاب دسته پنجم: کتابی است که در حال حاضر در حال خواندن آن هستم و بعد از پایان تغییر وضعیتش را اعلام خواهم کرد.

بنابراین اگر مایل به رمان خواندن هستین بهتره اول کتابهای Available را از طبقه‌بندی موضوعی شناسائی و در صورت تمایل کامنت بذارین و بعد کتابهای Travelling را بررسی و در صورت تمایل اعلام بفرمائید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ http://sepidehdaman.blogsky.com

آرزو جان سلام
خوبی؟
ممنون از پیغامت... خلاصه کتاب و خوندم منم فکر کنم خوشم بیاد ازش... فقط یه خواهشی داشتم ممکنه لطف کنی اسم انتشاراتی کتاب و بهم بدی ... هم این کتابو و هم کتاب آرام و... ببخشید... مثل باعث دردسرم...
مرسی.
شاد و سرفراز باشی و در پناه حق.

رها(ستایش) دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ



ممنون بابت توضیحاتت

مینا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ

آرزو جان سلام
مرسی از پیغامت... راستش اسم انتشاراتی و میخواستم برای تهیه کتاب... میخواستم بپرسم ازشون مراکز پخش کتابشون کجاست که برم از اونجا بخرم کتاب و:)
بازم ممنون.
در پناه حق باشی.

سحر مامان کیارش دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://http://www.kiyarash_1385.persianblog.ir/

سلام خسته نباشی دستت درد نکنه. من میخوام در دسته سوم قرار بگیرم ... موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد