رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان انگلیسی- Desire

رمان 

The executive's venegeful seduction -Silhouette Desire

by Emilie Rose

وضعیت: Travelling

شرح پشت جلد: The Millionaire's BeD

His Ruthless Proposal
Damien Trent's time for revenge was at hand. The Australian businessman had bided his time, waiting for Gabrielle Kane to return. She'd dared to leave his bed years ago without a word... but now she needed him if she was to save her family's company. And Damien would lend his help... but his price was Gabrielle's hand in marriage.With five years of waiting behind him. Damien had no plans on making this a marriage in name only

وضعیت کتاب در بوک کراسینگ :      http://www.bookcrossing.com/journal/5493616

پ.ن. ۲۶/۰۸/۱۳۸۶: رها کتاب را برگرداند. آماده برای ارسال به نفر بعد

پ.ن. ۲۷/۰۸/۱۳۸۶: کتاب برای مهین ارسال شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان نوا شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://navajun.persianblog.ir

ارزو جون سلام مبارکه من اینجا را ندیده بودم . چه خوبه . حالاباید بیشتر بررسی کنم ببینم چه کارایی میشه کرد . راستی یک سایت خوب برای اپلود عکس غیر از دراپ شاتس اگر میشناسی معرفی کنم . میدونی که من خیلی از این چیزا سر درنمیارم . بازم دست به دامن شدم .

آناهید یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ http://loyalgirl2007@yahoo.com

سلام آرزو خانوم.حال شما؟مرسی از محبتی که به من داشتید و دارید و برام کامنت گذاشته بودید و دعوتم کرده بودید به دیدن این وبلاگ اما اگه بشه در مورد این وبلاگ توضیحات بیشتری بدید مثل نحوه ی امانت گرفتن و عضو شدن ممنون میشم.

سلام
خواهش میکنم. راستش توی یکی از پستها قبل نحوه کار این وبلاگ را کامل گفتم. یک نگاهی بکن اگه سوالی داشتی من در خدمتم. :)

مامان فاطمه زهرا(طاهره) یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.fatemehzahrakocholo.blogfa.com

ارزو جون سلام...خانمی این کتابها رو به چه شکل در اختیار همدیگه قرار میدین؟
من حدود ۴۰ تا رمان دارم...خوش حال میشم اگه کسی خواست در اختیارش قرار بدم...
البته همشون ایرانی هستن...اگه خواستین یه لیستشو برات میفرستم...

مامان نوا یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد