رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی- ریشه در عشق

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: ریشه در عشق 
  • نام نویسنده: لیلا رضائی
  • شابک: ۴-۹۸-۶۰۴۳-۹۶۴
  • قیمت: ۵۷.۵۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۶۰۰
  • نوبت چاپ: چاپ اول
  • سال چاپ: تیر ۱۳۸۶
  • انتشارات: چکاوک

وضعیت:  Travelling

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختر جوانی به نام مهساست که عاشق دوست پدر خود فرهاد که اختلاف سنی زیادی با او دارد میشود و سرانجام بعد از یک ازدواج ناموفق فرهاد و کمای یک ساله فرهاد با او ازدواج می‌کند و یک زندگی بسیار عاشقانه را شروع میکنند.

به دلیل شغل فرهاد برای زندگی به نیویورک میروند و در آنجا گرفتار نقشه‌های شوم جسیکا که در گذشته عاشق فرهاد بوده و ناکام مانده٬ می‌شوند و از همه جدا میمانند تا ....

من یک عادت خیلی بد دارم   اونهم اینه که بعضی وقتها نه بیشتر وقتها   آخر کتاب را میخوانم. خوب خرداد ماهی هستم دیگه این باعث شد که یک وقفه یک هفته‌ای داشته باشم ولی در نهایت تمامش کردم.قشنگ بود.

پ.ن: امانی از بیتا جون مامان کیان و کیارش گرفته شد. مرسی بیتا جون.    

پ.ن. ۲۲/۰۹/۱۳۸۶: عودت داده شد.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
سحر مامان کیارش یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.kiyarash_1385.persianblog.ir/

ببینم ما هم می تونیم این رمانها رو بخونیم و بریم توی نوبت

البته چرا که نه

مریم مامان مهدیار کوچولو یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

آرزو جون کتاب دستت هست یا پس دادی؟

فعلاً دستمه چطور؟

مامان پرنیان یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://ballacheh.persianblog.ir

سلام
بالاخره من موفق شدم که کامنت بذارم .
مرسی از اطلاعاتت

خواهش میکنم

بیتا مامان کیان و کیارش یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://mamane-kian-kiarash.blogfa.com

خیلی خوشحالم که خوشت اومده عزیزم، پس تو هم مثل من خرداد ماهی هستی، چندم خردادی؟؟؟؟

اول خرداد تو چندم خردادی؟

مهین سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://man-madar-shodam.persianblog.ir

سلام
وای منم که خردادیم .پس این ویری که من به کتاب خوندن اونم ازنوع رمانش دارم و اینکه به وسطهای داستان که می رسم و داستان که دستم می آد آخرش رو می خونم به خاطر اینه .چه جالب چه همفکر :X

مامان فاطمه زهرا(طاهره) سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.fatemehzahrakocholo.blogfa.com

سلام..اومدم با یه لیست بلند......اینا کتابایی هست که الان در دسترسه..یعنی اینا فعلا دستمه..بقیه شو دادم امانت..
۱-خواستگاری یا انتخاب(م.مودب پور)
۲-وسوسه های یک مرد(ا.انتظاری)
۳-آبی عشق(مهدی اعتمادی)
۴-در خلوت خواب..مجموعه داستان(فتانه حاج سید جوادی)
۵-خاکستر عشق(شمسی نجاتی)
۶-دختر مهاجر(فریده نجفی)
۷-رویاهای خاکستری(م.پریزن)
۸-نغمه های ترانه(فخر السادات مهاجری)
۹-افسون سبز(تکین حمزه لو)
۱۰-۸دقیقه تا برهوت(ر.اعتمادی)

مامان فاطمه زهرا(طاهره) سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.fatemehzahrakocholo.blogfa.com

۱۱-غرور زخمی(نجمه سجادی)
۱۲-شینا(ماندانا معینی پور
۱۳-زیر آسمان پر ستاره(سیروس سالمی)
۱۴-سوگلی حرمسرا(منوچهر دبیر منش)
۱۵-عروس دریا(مریم صمدی)
۱۶-پنجره(فهییمه رحیمی)
۱۷-نغمه(خدیجه ابوالصمدی)
۱۸-دریا(ماندانا معینی پور)
۱۹-سمفونی مردگان(عباس معروفی)
۲۰-عشق هرگز نمیمیرد یا بلندیهای بادگیر(امیلی برونته)
۲۱-چشمهایش(بزرگ علوی)
۲۲-مهر و مهتاب(تکین حمزه لو)

مامان فاطمه زهرا(طاهره) چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.fatemehzahrakocholo.blogfa.com

۲۳-گلهای شب بو(مریم جعفری)
۲۴-پریا برای سادگی ات(ندا بشر دوست)
۲۵-ساقی(فرشته اغیان)
۲۶-شب عروسی من(شهره وکیلی)
۲۷-کسی پشت سرم آب نریخت(نیلوفر لاری)
۲۸-چشمان سرگردان(فریده نجفی)
۲۹-آرام(سیمین شیر دل)
۳۰-سالهای بی کسی(مریم جعفری)
۳۱-آریا(زهره زاهدی)
۳۲-هزار و یک شب عشق(ر.اعتمادی)
۳۳-دختری در مه(تکین حمزه لو)
۳۴-رکسانا(م. مودب پور)
۳۵-بعد از او(تکین حمزه لو)
۳۶-چراغها را من خاموش میکنم(زویا پیرزاد)

مرسی از لیست کتابها
من این کتابها را نخواندم حالا از بین اینها دو سه تا که از همه قشنگتره و Happy End است را میشه برام بفرستی. کتابهای من هم لیستش توی وبلاگ هست. آنها را ببین هر کدام را خواستی بگو برات بفرستم بخوانی.

1- خاکستر عشق(شمسی نجاتی)
2- دختر مهاجر(فریده نجفی)
3- رویاهای خاکستری(م.پریزن)
4- نغمه های ترانه(فخر السادات مهاجری)
5-افسون سبز(تکین حمزه لو)
6- غرور زخمی(نجمه سجادی)
7- زیر آسمان پر ستاره(سیروس سالمی)
8- مهر و مهتاب(تکین حمزه لو)
9- نغمه(خدیجه ابوالصمدی)
10-گلهای شب بو(مریم جعفری)
11-چراغها را من خاموش میکنم(زویا پیرزاد)

مامان آوین چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.avinsalehi.persianblog.ir

سلام آرزو جان من کتاب ناله سکوت را خواندم جالب بود خیلی قشنگ نبود اما اتفاقاتش جالب بود

مامان فاطمه زهرا شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ق.ظ http://www.fatemehzahrakocholo.blogfa.com

سلام میدهیم......آرزو جون به نظر من اول مهر و مهتاب و بخون...راستی کتاب ۲ جلدیه الهه ناز خوندی؟؟؟؟؟واقعا دوست داشتنیه این کتاب..من ۲ جلدشم تو ۲۴ ساعت تموم کردم..یادم رفت برات بیارم....خجالت...دفعه ی دیگه میارم برات...افسون سبز و دختر مهاجر هم خیلی قشنگن...بقیه شو یاد رفته بود موضوعشونو..خیلی وقته کتاب نخوندم...آخه خودم دارم یه رمان مینویسم....اگه کتاب بخونم موضوع خودم با اونا قاطی میشه....دیگه نمیشه جمعش کرد..میان به جرم کپی برداری میگیرنم.....

سحر مامان کیارش شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.kiyarash_1385.persianblog.ir/

برای رمان های فارسی من رو هم بذار توی نوبت آرزو جون. این سه تا رمان آخری که معرفی کردی لطفاٌ. مرسی

مهین شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://man-madar-shodam.persianblog.ir

سلام
کتاب رو چه جوری بفرستم برات .با پیک بفرستم ؟
می خوای چند روز صبر کنم اگه کسی طالبش شد برای اون بفرستم ؟

بیتا مامان کیان و کیارش یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

خیلی جالبه‌ها، من دوم خردادم، راستی این کتابائی که لیستشو نوشته بودی هیچکدومو نخوندم، آخ جون چقدر کتاب، برام بذار تو لیست
نظرم رو در مورد که عشق آسان نمود اول و آرام و ... تو قسمت خودشون نوشتم عزیزم، راستی کی هستی تا تبادل کنیم
این عکسای پشت جلد دوتا رمانی رو که بهت دادم از کجا آوردی ناقلا....

فیروزه یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

سلام ... خوبی آرزو جون؟!
کتاب گل صحرا رو خوندید؟! ... من الان فصل ۷ این کتاب هستم ... از دایی ام قرض گرفتم ... سرگذشت یه مدل اهل سومالی هستش به اسم واریس ... واریس یعنی گل صحرا ... نویسنده: واریس دیری و ماتلین میلر * ترجمه: شهلا فیلسوفی و خورشید نجفی

رها(ستایش) یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

همگی خسته نباشید

منم تیر ماهیم یه کمی جام بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد