رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی- همخونه

رمان

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: همخونه
  • نام نویسنده: مریم ریاحی
  • شابک:۹۶-۸۰۷۹-۹۶۴
  • قیمت: 55.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: 456
  • نوبت چاپ: چاپ دوم

وضعیت: Personal Collection

خلاصه داستان: داستان زندگی دختر جوانی است که بنا به خواست پدرخوانده خود به صورت شش ماهه با پسر او ازدواج میکند تا مانند دو تا همخونه در کنار هم زندگی کنند و در مقابل ثروت پدر به صورت نصف نصف بینشون تقسیم بشه. این دو زندگی خود را در کنار هم آغاز میکنند و ذره ذره به هم علاقه‌مند میشوند ...

این کتاب از نظر من بسیار بسیار جذاب بود.  

پ.ن.۲۲/۰۹/۱۳۸۶: این کتاب به صورت امانی در اختیار بیتا جون مامان کیان و کیارش عزیز قرار گرفت.

نظرات 9 + ارسال نظر
بیتا مامان کیان و کیارش سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

عزیزم دستت درد نکنه، نوشین اومد دید، همخونه رو با اجازه تو دادم خوند، انقدر خوشش اومده بود که تا ۴-۵ صبح تمومش کرد و آورد، من خودم هوس رو تموم کردم اونم خوب بود.
راستی ۸ تا کتاب طاهره جون پیش منه وقتی مال اونو خوندی باهم رد و بدل کنیم عزیزم. مرسی که انقدر با کتابات به من روحیه دادی مادر...... حیف شد که نتونستم ببینمت
راستی بعد از کتابای خودم، کتابای نوشینم برات میارم

مرسی بیتا جون.
خوشحالم که نوشین جون هم خوشش آمد. :) هر وقت خواستی بگو دوباره برات کتاب بیارم.

مینا سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://sepidehdaman.blogsky.com

سلام آرزو جان
خوبی؟
وای این کتاب قشنگ ترین کتابی بود که من امسال خوندم... واقعا جذاب و زیباست...
راستی چون تو گفتی بخون کتاب غزال و تمومش کردم... راست می گفتی از اواسطش قشنگ میشه... به نظرم یه جرایی شبیه کتاب آرام بود:)
مواظب خودت باش دوستم.
پسر گلت و ببوس.
در پناه حق باشی.

گوگولی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.googooli2006.blogfa.com

واااااااااااااای!!من عاشق این کتابم!!البته ذر حال حاضر ۱۵۰ صفحع ای مونده تا تمومش کنم ولی خیلی خوشم اومده!!!
ببین!پایه باشی من لینک تو رو می زنم تو بلاگم...خواستی تو هم بذار!!!

من مطمئنم تا آخرش را هم که بخونید با من هم عقیده خواهید بود که کتاب بسیار بسیار زیبائیست. موفق باشین.

blue highway چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام به نظر من این کتاب از همه رمانهایی خوندم قشنگتر بوده حتی از رمان دالان بهشت
از ساعت ۱۱شب شروع کردم ۸ صبح تموم شد حقیقتش دل گوگولی هم ندارم که کتابی رونصفه ول کنم بیام اون کتابی مثل همخونه رو

سلمان دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.salibiography.blogfa.com

آبکی ترین رمانی که تا حالا خوندم
تعجب میکنم چطوری به چاپ 12 ام رسیده!

fari_320 یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام خسته نباشید این کتاب واقعا قشنگ بود من که از خواندش خیلی لذت بردم

سلامت باشین. من هم همینطور. :)

شایلین شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

عزیزم یه ارضی داشتم لطفا سلیتت رو اصلاح کن قیمت رمان همخونه 7000 تومان هست و نوبت چاپ چاپ 15 میباشد خدانگهدار راستی رمان غزالم مهشره

چشم

[ بدون نام ] شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام ببخشید چه مطالب داستان نیست که بخونم یا باید خرید

سلام خوبی؟
ببخشید من متوجه سوال شما نشدم.!!!!

هستی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

این کتاب رو چه انتشاراتی چاپ کرده؟

انتشارات پرسمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد