رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی- دختری در مه

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: دختری در مه
  • نام نویسنده: تکین حمزه‌لو
  • شابک: ۶-۳۳-۷۲۵۹-۹۶۴
  • قیمت: ۲۹.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۰۰
  • سال چاپ: ۱۳۸۱
  • انتشارات: شادان

وضعیت:  Travelling

شرح پشت جلد کتاب: فکر می‌کنم دختران بسیاری هستند که در هاله‌ای از مه زندگی می‌کنند:

دخترانی که تنها در قصه‌ها نیستند٬ آنها واقعیت دارند و در میان همان مه روزهای عمر را می‌گذرانند. نمی‌دانم... ولی شاید سرنوشت٬ او را در سر راه من قرار داده بود٬ تا زندگیش را ببینم و امروز راوی آن باشم.

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختری به نام سایه است که لیسانس روانشناسی داره و در یک مرکز مشاوره کار میکنه. رضا دوست برادرش شهاب به او مراجعه میکنه و راجع به خواهرش رعنا از او مشاوره میخواد. داستان در واقع داستان زندگی رعناست که قربانی خودخواهی مادری ثروتمند و پدری بوالهوس و سست و خراب است. کودکی دردناکش کل جوانیش را تحت الشعاع قرار داده و او را دچار آسیب‌های شدید روانی کرده. داستان حوادث تکان دهنده‌ای داره که به شدت آدم را تحت تاثیر قرار میده.

سایه با کمک استاد روانشناسش به رعنا کمک میکنه که با گروه درمانی و درمان انفرادی یواش یواش خودش را به خاطر حوادثی که براش اتفاق افتاده مقصر ندونه و با واقعیت زندگیش کنار بیاد ....

در کنار موضوع رعنا٬ سایه و رضا نیز به هم علاقه‌مند میشوند و ....

پ.ن: امانی از طاهره جون مامان فاطمه زهرای عزیز گرفته شد. مرسی طاهره جون.    

پ.ن: کتابی بود که من و جذب کرد و اصلاً دلم نمیخواست بذارمش کنار. به نظرم قشنگ بود و تکان دهنده.

پ.ن.۱۳/۱۰/۱۳۸۶: در اختیار بیتا جون مامان کیان و کیارش عزیز قرار گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ http://delkadeh.parsgig.com

آرزوی عزیزم
کاملا اتفاقی اینجا پیدات کردم
چقدر دنبال مشخصات این کتاب بودم
ممنون عزیزم
آرش جیگر من رو هم ببوس
مراقب خودت هم باش خانومی

سلام خوبی؟
خوشحالم که این سایت به دردت خورده. مراقب خودت باش خانمی.

تاریشا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام خوبی؟
من دنبال کتاب یاسمین
دختری در مه می گردم ارکجاباید پیدا کنم

سلام مرسی خوبم. شما خوبی؟
توی سایت 98ia را چک کن به احتمال زیاد پیدا میکنی. :) موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد