رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی- تیه طلا

رمان

تیه طلا

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: تیه طلا
  • نام نویسنده: عاطفه منجزی
  • شابک:964-8897-00-X
  • قیمت: ۲۶.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۲۸۱
  • نوبت چاپ: چاپ اول ۱۳۸۵
  • ناشر: اختران

وضعیت: Personal Collection

شرح پشت جلد: یک خبر! بالاخره شکارچی قربانی شکارش شد. آره٬ قراره که فردا تیام به عقد فرهاد دربیاد. باورت میشه؟ حالا فکرش را بکن. من این وسط چه کاره‌ام!

فرهاد بی‌نوا داره قربانی تیام می‌شه. طفلی فکر میکنه داره زن می‌گیره٬ در حالیکه خبر نداره زنش مرده. خنده داره٬ نه؟ می‌دونم هیچم خنده‌دار نیست. هر کی بفهمه داره چه اتفاق می‌افته٬ می‌شینه و کلی به حال و روز ما دو تا٬ زار می‌زنه. حالا صبر کن تا همه‌چیز رو از اولش برات بگم....

خلاصه داستان: داستان زندگی دختری است به نام طلا که مدتی بنا به مصلحت زندگیش نقش خواهر جوانمرگ دوقلوی خودش تیام را بازی میکنه و در همان نقش عاشق نامزد خواهرش فرهاد میشه!

این کتاب از نظر من بسیار بسیار جذاب و دوست داشتنی بود.  

نظرات 8 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://jalebangiznak.blogsky.com

سلام
خوبین؟
واقعا عالی بود
این کتابا رو همشو می خرین؟
یا از کتابخونه ای جایی می گیرین؟

سلام مرسی.
بله ۹۰٪ میخرم بقیه را با دوستان مبادله میکنم. :)

نرجس شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام... میشه من تو نوبت امانت کتاب برم!؟

سلام البته
ولی من هیچ آدرسی از شما ندارم.

نرجس یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ

به جون خودم من یادم نرفته لیست کتابهام را بذارم اما به خدا انقدر گرفتارم این روزها نرسیدم برم سر کتابخانه و لیست بردارم....
شرمنده

این حرفها چیه. میدونم گرفتاری.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام . سایت عالی داری ولی حیف که من نمی تونم کتاب امانت بگیرم .
ولی خوب دیگه لااقل کتابی که می گیرم میدونم قشنگه و اعصابم الکی خطی خطی نمیشه .
میشه اگه این کتاب رو خودندی بگی قشنگه یا نه ؟
۱ - سهم من ( ژرینوش صنیعی )
۲ - افسون سبز ( تکین حمزه لو )
۳ - الهه ی عشق ( نرگس دادخواه )
راستی از کتابای که گفتی قشنگه آرم گرفتم محشر بود بقیه اش می گیرم .

از این سه تا کتاب به نظر من افسون سبز قشنگ بود ولی سهم من و الهه عشق تا آنجا که یادمه خیلی اعصاب خراب کن بود.

خوشحالم که سایت مورد توجهت قرار گرفته :)

نرجس سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

من هنوز منتظرم....
اگر میشه کتاب را امانت بگیرم

کتاب الان دوبی است. انشاءالله تهران آمدنی شدم برات میارم.

niloufar دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.iraniyan-music.blogfa.com

salam mikhastam bedonam ke mitooni in ketab ro baraye download bezari???? agar in karo koni khili mamnoon misham montazere javabet hastam mer30 bye:D

این کتاب داره توی سایت 98ایها تایپ میشه منتظرم تموم بشه فایلش کنم و اینجا بذارمش.

niloufar پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.iraniyan-music.blogfa.com

salam mikhastam begam ke in dowomin bare ke man inja nazar gozashtam va faghat khastam ke agar zahmati nist in roman va romane nazok tarin harire navazesh ro baraye download bezari akhe man toye U.S.A hastam va to on shahri ke hastam ketab forooshiye farsiye nist mamnoon misham ke agar in karo baram bokonid mer30 bye bye

niloufar سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ق.ظ http://www.iraniyan-music.blogfa.com

salam in sewomin bariye ke daram nazar mizaram dige bayad mano besh nasi namidoonam chibegam faghat mikham begam ke khili montazere javabet bodam vali moteasefane to darigh az yek javab mer30 az inke javabam ro intori dadi bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد