رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - یاسمن

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: یاسمن
  • نام نویسنده: منیر مهریزی مقدم
  • شابک: ۴-۸۲-۷۵۴۳-۹۶۴
  • قیمت: ۵۲.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۰۰ص
  • سال چاپ: ۱۳۸۶
  • انتشارات: نشرعلی

وضعیت:  Personal Collection- Available

شرح پشت جلد کتاب: ندارد

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختری بسیار بسیار زیبا به نام یاسمن است که در پاریس زندگی کرده و با تربیتی کاملاً ایرانی بزرگ شده و به زبان فارسی مهارت کامل دارد (البته به جز اصطلاحات و ضرب المثلها) که همین باعث حالت طنزگونه داستان میشه. یاسمن با عشق بسیار به تنهائی به ایران سفر میکنه و به منزل عمه اش میره. در آنجا مورد عشق عمه و رزیتا دخترعمه اش و پیمان پسرعمه بسیار شلوغ و شاد و شنگولش قرار میگیره. پسرعمه دیگرش پوریا که درست نقطه مقابل پیمان بوده یواش یواش از لاک تنهائی خودش خارج میشه و عاشق دخترعمه پری روی خود میشه و داستان ماجرای عشق شیرین یاسمن و پوریاست و بسیار جذاب است ....

پ.ن: این اوّلین کتاب سال ۱۳۸۷ بود که خواندم و خیلی خیلی لذت بردم. یکروزه هم تمامش کردم.

پ.ن: کتابهای دیگر این نویسنده پارسا و ساحل آرامش است.

رمان ایرانی - کویر تشنه

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: کویر تشنه
  • نام نویسنده: مریم اولیایی
  • شابک: ۹-۵۶۰-۳۲۸-۹۶۴-۹۷۸
  • قیمت: ۶۵.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۸۵ص
  • سال چاپ: ۱۳۸۶
  • انتشارات: پیکان

وضعیت:  Personal Collection- Available

شرح پشت جلد کتاب: سعی کن هیچوقت عاشق نشی. عشق تا جائی زیباست که روش تسلط داری و میتونی مهارش کنی. وقتی فرمانروای تو شد و تو را دنبال خودش کشید٬ وقتی مثل مردابی تو رو در برگرفت٬ دیگه نهایت ذلته. و من ذلیل شدم. حالا قصه رنجی رو تعریف میکنم که فقط به جرم عشق کشیدم....

در اندرون من خسته دل ندانم کیست

                               که من خموشم و او در فغان و در غوغاست.

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختری به نام مینا است که بدون عشق با عادل پسر دوست پدرش که مردی بسیار فهیم٬ آقا٬ منطقی٬ و از همه مهمتر عاشق دل خسته مینا بوده ازدواج میکنه٬ در حالیکه خودش عاشق اردشیر پسرعموی عادل بوده و پنهانی باهاش تلفنی در ارتباط بوده٬ بعد از ازدواج هم اردشیر دست از سرش بر نمیداره و گاه و بیگاه شعله های عشق خاموش را در او شعله ور میکنه و نمیذاره گوهری را که در کنار خودش داره بشناسه و ...

بعد از بدنیا آوردن دختری به نام سپیده اردشیر باعث میشه که از عادل جدا بشه و به عقد او در بیاد که از آن زمان لحظه به لحظه عذاب میکشه و تازه قدر عادل را میدونه که دیگه بسیار بسیار دیر شده بوده!!! و تا نهایت در منجلاب اردشیر غرق شده بوده و ....

پ.ن: این دوّمین کتاب سال ۱۳۸۷ بود که خواندم و خیلی خیلی چسبید با اینکه کمی تا اندکی روی اعصابم راه میرفت. ۵ فروردین شروع به خواندن کردم و ۶ فروردین تمامش کرده بودم.

پ.ن: دوّمین کتاب نویسنده رمان دو جلدی الهه ناز. خیلی دوست دارم این کتاب را هم بخوانم.