رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - جایی که قلب آنجاست

رمان

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: جایی که قلب آنجاست
  • نام نویسنده: تهمینه کریمی
  • شابک: ۹-۸۵-۷۵۴۳-۹۶۴
  • قیمت: ۶۷.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۵۵۲ص
  • سال چاپ: ۱۳۸۷
  • انتشارات: نشرعلی

وضعیت:  Personal Collection

شرح پشت جلد کتاب: ندارد

خلاصه داستان: داستان از آنجائی شروع میشه که رز سوار بر هواپیما از آمریکا به دیدار اقوام مادرش در ایران میره.

رز تک فرزند یک پدر آمریکائی و یک مادر ایرانی است که هر دو دار فانی را وداع گفته‌اند. رز در ۱۲ سالگی مادر خودش را از دست داده و مادر که به دلیل ازدواج با یک مرد آمریکائی برای همیشه از طرف خانواده خودش طرد شده بوده همیشه با اشک و آه از ایران یاد میکرده و تا آخرین لحظه حیاتش هم موفق به دیدار اقوامش نمیشه. پدر هم بعد از یک بیماری قلبی و .. فوت میکنه و از رز میخواد که به ایران برگرده و سراغ خانواده مادرش بره ....

پ.ن: خوب بالاخره تمامش کردم. بد نبود ولی به قشنگی کتاب هوس نبود به نظر من. یک جاهایی از داستان که مربوط به سامان پسر دائی رز بود کلی خنده‌دار بود و بی‌اختیار لبخند را به لبهای آدم می‌آورد.

نظرات 4 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
خسته نباشین
می خواستم بدونم چه جوری می شه در نوبت قرار گرفت و از کتابهاتون استفاده کرد ؟
ممنون از سایت جالبتون

سلام
ممنونم از لطفت. راستش من دیگه از ایران رفتم. کمی رد و بدل کردن کتاب برام سخت شده. اینجا فقط جنبه معرفی داره الان :)

یاس پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام عزیزم
من امروز به طور اتفاقی با وب شما اشنا شدم واقعا بی نظیره
اخه من ومامانم خیلی به رمان علاقه داریم
ازتون خواهش میکنم بازهم کتابهای زیبا معرفی کنید
در ضمن کتاب قلب سنگی فوق العاده هستش اگه نخوندین حتما بگیرینش
راستی یه چیزی:من شمارو ندیدم و اشنایی ندارم ولی نمیدونم چرا ندیده بهتون علاقه پیدا کردم دوست خوبم

سلام
خوبی؟ ممنون از محبتت. چشم سعی میکنم تند تند کتابها را معرفی کنم.

سلام شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.naz-2khtar.blogfa.com

سلام
چه جوری میشه از رمان هاتون استهاده کرد

سلام خوبی؟
راستش اوائل که تهران بودم کتابها را Share میکردم ولی الان که دورم تنها این سایت را برای معرفی کتابها قرار دادم.

کیمیا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

جایی که قلب انجاست بهترین رمانی که من تا حالا خوندم.لنگه نداره.گلم لطف کن نام نویسنده و ناشر چشم هایی به رنگ عسل رو بهم بگو چون تو ننوشته بودی.؟ممنون از لطفت عزیزم.بای

سلام خوبی؟
من هم بدم نیامد از این کتاب ولی هوس خیلی قشنگتر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد