رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - کوچه‌های شیدایی

رمان

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: کوچه‌های شیدایی
  • نام نویسنده: سهیلا بامیان
  • شابک: ۳-۵۴۹-۴۴۲-۹۶۴
  • قیمت: ۵۹.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۷۲ص
  • سال چاپ: ۱۳۸۶
  • انتشارات: البرز

وضعیت:  Personal Collection

شرح پشت جلد کتاب: روزهایم سراسر پر از عشق و امید و لبخند است. هر روز با سامان به خانه برمی‌گردم. تحمل نداریم تا رسمی شدن نامزدیمان صبر کنیم و بعد با هم همراه شویم. گویی قصد داریم به تلافی سالهای دور، دم را غنیمت شمرده و از بودن با هم لذت ببریم.

شرح پشت جلد اول کتاب: از سپیده خوشم میاد. از دیدن سرزندگی یا حتی به قول مادرش بی‌خیالی و دریدگی سپیده سر کیف می‌آمدم. به نحو عجیبی آزاد از هر ملاحظه‌ای بود و این آزادی او را کمی گستاخ و شجاع نشان می‌داد. مامان زیاد او را تائید نمی‌کرد و می‌گفت بی‌پروایی آزاردهنده‌ای در حرکات سپیده وجود دارد که باید آن را کنار بگذارد، اما من مثل مامان فکر نمی‌کردم. از دیدن ظاهر شاد و آزادی آن موقع که قهقهه سرمی‌داد یا در پاره‌ای اوقات حرفهای شیطنت آمیزش و خاطرات هیجان انگیزش که با امیر داشت خوشم می‌آمد و دلم می‌خواست همیشه در کنارش باشم و او برایم حرف بزند. تنها دختری بود که با او دوستی صمیمانه داشتم. شاید قسمت اعظم آن به خاطر این بود که سپیده حرفها و رفتاری متفاوت با من داشت. هرچه من محتاط و آرام بودم او در عوض بی‌پروا و شلوغ بود.

خلاصه داستان: داستان