رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - کوه شیشه ای

رمان

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: کوه شیشه ای 
  • نام نویسنده: مریم جعفری
  • شابک: 5-62-6701-964
  • قیمت: 46.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: 329ص
  • سال چاپ: 1387
  • انتشارات: شادان

وضعیت:  Available

 

شرح پشت جلد کتاب: تو به من بگو! تو به من بگو که مرز میان تحمل و عصیان کجاست؟ و من تا به کجا و تا به کی میباید به نام تحمل و نجابت رفتارهای تو را نادیده بگیرم؟ روزی از همراه زندگی ام انتظار استواری داشتم همچون کوه، ولی شکننده یافتمت همچون شیشه!

 

شرح پشت جلد اول کتاب: من اگر از تمام دنیا شکایت دارم و اگر زندگی خود را بر باد رفته میپندارم اما به یک نفر بدهکارم! امروز اعتراف میکنم تو را آنچنان که میباید ندیدم... یا نادیده ات انگاشتم. پس اگر بازگشتی وجود داشته باشد فقط برای پاک کردن آن بدهکاری ست که اول با تو و بعد با خودم بی حساب شوم!

خلاصه داستان: این داستان داستان زندگی دختری به نام پریاست. پریا که یک دختر همه چیز تمام است با یک دندانپزشک ساکن آمریکا ازدواج میکنه و به دنبال آینده ای درخشان راهی آمریکا میشه. به محض ورود به سرزمین غربت متوجه میشه که تمام آنچه تصور میکرده اشتباه بوده و بهرام مرد ایده آل زندگیش نیست. بهرام نیز دارای مشکلات روانی زیادی بود که به مرور باعث زوال شخصیت پریا شد. روانپزشک حاذقی با پریا آشنا میشه و پریا را درمان میکنه و او به ایران بازمیگردد و دیگه حاضر به ادامه زندگی با بهرام نمیشه. تا اینجای داستان خیلی لطیف و قشنگ و ... بود بعد جریان ازدواج پریا با حامی (اولین عشق پریا) و همسایه بالائیشون آنقدر شتابزده و زود بسته شد که به نظر من تمامی قشنگی این کتاب را از بین برد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد