رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - خلوت خلود

رمان

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  خلوت خلود
  • نام نویسنده: مهرنوش صفایی
  • شابک: 252-412-964
  • قیمت: 69.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: 580ص
  • سال چاپ: 1386
  • انتشارات: نسل نواندیش

وضعیت:  Available

 

شرح پشت جلد کتاب: من فقط راوی ام. راوی حقیقتی که با تو میگویم. چرا و امایش پای سرنوشت. من هم مثل تو، با آن میخندم و میگریم. من با تو صادقم مثل احساس پاک دوست داشتن اما گذشتن. من با تو همدردم مثل عاشقانه خواستن، اما چشم بستن. من هم مثل تو، شاکی ام از دنیا، و از سرنوشت اما معتقدم معتقد به خورشیدی که دوباره طلوع خواهد کرد. خلوت خلود، داستان تمام حسهای انسانیست، در قالب عشق باز هم عشق را به قضاوت نشسته ایم... این با با خلوت خلود...

 

خلاصه داستان: این داستان داستان زندگی دختری به نام وحدانه است. دختری که بسیار ساده و خانم و با ظاهری بسیار معمولی است که زن پسری به نام سروش میشه و تمام مدت زندگی مشترک را به دلیل نداشتن ظاهری زیبا و ... سرزنش میشه و شخصیتش لگدمال میشه. بعد که متوجه میشه باردار هم نمیشه دنیا به سرش خراب میشه. سروش که بسیار لاابالی و ... بوده با دختری به نام شراره دوست میشه و علناً باهاش رابطه ایجاد میکنه. خلاصه با بدبختی وحدانه از سروش جدا میشه و برمیگرده پیش پدر و مادرش. وحدانه که پرستار بوده برای گذراندن طرحش راهی شهر نور میشه و آنجا دست تقدیر او را سر راه پسری به نام سهراب قرار میده! عاشق سهراب میشه. سهراب پسر همسر مخفیانه و دوّم پدر وحدانه بوده که از نام فامیل وحدانه کینه مرگباری داشته ولی آنقدر وحدانه به او محبت میکنه که یواش یواش او نیز عاشق وحدانه میشه و ...

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام . بعد از مدت ها آپدیت کردی دست درد نکنه ولی خوب چزا ننوشته ی قشنگه یا ...
خواهشا سریع . دارم دق می کنم و حوصله ی خوندن کتاب های الکی هم ندارم
بازم متشکرم

خاله جون سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام خوبید؟ من عاشق این وبلاگم اما متاسفانه خیلی دیر به روز میشه اگه میشه جاییو به من معرفی کنید که پر از کتابهای ایرانی و پلیسی خارجی البته ترجمه شده باشه. ممنون. ووروجکتونو از طرف من ببوسید

سلام خوبی؟
ممنونم از محبتت چشم سعی میکنم زودتر آپ کنم. نه راستش جائی را سراغ ندارم. من خودم هم آزمون و خطا کتاب میخرم. بعضی وقتها کلی پول میدم ولی حتی یک کتاب به درد بخور هم به چنگم نمیاد.
اصلاً علت اینکه این وبلاگ را راه انداختم همین بود که دیگران به مشکل من بر نخورند.

ملا نصرالدین دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
خلوت خلود عالی ترین بود ممنون

یگانه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

خلوت خلود بسیار عالی بود نویسندش خیلی کار درسته اون دو تا کتاب دیگش هم عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد