رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - پشت پلک شب

رمان

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  پشت پلک شب 
  • نام نویسنده: مریم صمدی
  • شابک: 4-79-7543-964
  • قیمت: 98.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: 752ص
  • سال چاپ: 1386
  • انتشارات: نشرعلی

وضعیت:  Available

 

خلاصه داستان: این داستان، داستان زندگی سه نفر به نامهای ثریا و افروز و ماندا است. نقش اول ماجرا ثریاست. دختری متکی‌به نفس، فوق‌العاده قوی، با روحیات کاملاً مردانه و .... و فوق‌العاده ثروتمند و متعلق به نسل گذشته.افروز دختر ثریاست و ماندا خواهرزاده اش.

داستان بسیار بسیار شیرتو پلنگ است. داستان دائماً از زندگی ثریا به زندگی افروز و از آنجا به زندگی ماندا شیفت پیدا میکنه و آدم حسابی قاطی پاطی میکنه تا آخر داستان قسمت به قسمت، صفحه به صفحه، از زندگی یکی به زندگی دیگری، از زمان حال به زمان گذشته و بالعکس حرکت میکنه.

ثریا به خاطر یک تصادف رانندگی راهی زندان میشه و سرپرستی کارخانه‌جات خود را به دخترش افروز میده. افروز ابتدا از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنه ولی یواش یواش مشغول به کار میشه و سود کارخانه را به چندین برابر میرسوند. در مراحل کار عاشق آیدین وکیل جوان مادرش میشه.  آیدینی که حاصل عشق آتشین ثریا و ماهان (همسر اول ثریا)ست  و در واقع برادرناتنی افروز است و آیدین از طرفی ابتدا با سونیا خواهر ماندا ازدواج کرده بود که سونیا همان شب عروسی کشته میشه و ... خلاصه خیلی قروقاطی بود و چندان به دلم ننشست.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شیوا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.naz-2khtar.blogfa.com

سلام
چه جوری میشه این کتابا رئ دانلود کرد؟

سلام
نمیشه این کتابها را دانلود کرد. من ای بوکشون را سراغ ندارم.

مهسان سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام خانومی . به نظرم قبلا خیلی بهتر بود سایتتون در مورد هر کتاب تو ضیحاتی میدادین که ادم میفهمید قشنگه یا نه ولی الان فقط اسم کتاب و شرح پشت جلد و قیمت شو میگین

سلام خوبی؟
معمولاً اول که کتاب را میخرم اینجا فقط لیست میکنم بعد یکی یکی که میخوانم توضیحاتش را میدم. از وقتی آمدم اینجا دیر به دیر کتاب میخونم برای همین هم هست که دیر تر سایت آپدیت میشه شرمنده

سارا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام من عاشق این وبلاگم. میشه سرعتر اونو به روز کنید

سلام ممنونم از محبتت چشم سعی میکنم

بیتا مامان کیان و کیارش سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

خوبی آرزو جون چقدر عقب افتاده بودم از اینجا، بابا دلم آب افتاد با این همه رمان
جون من اندفعه اومدی یادت نره اینارو بیاری، بگو نه که خیلی همدیگه رو دیدیم، نه ایشالله دیگه اندفعه باید زیاد ببینیم همدیگه رو

سلام خوبی؟
راستش وقتی میام آنقدر بار و بنه دارم که نمیدونم چی باید بیارم
ولی سعیم را میکنم خانم گل

خانومی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

عزیزم یه رمان گفتی به اسم هوس میشه لینکشو که دربارش توضیح دادی بهم بدی آدرسشو ببینم دوباره میخوام بگیرمش ممنون میشم

http://bookcrossing.blogsky.com/1386/08/01/post-12/

مصی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

آرزو خانم سلام
من تقریبا همسن خودتم و یک رمان خوان حرفه ای . چند تا از کتابها رو که توصیه کرده بودی بخونیم مثل تیه طلا و روزهای خاکستری خوندم و بسیار لذت بردم و از اینکه سلیقه ات مثل منه خیلی لذت بردم
همیشه موفق باشی بازم کتاب بخون و برامون توصیه های مفید داشته باش
همیشه موفق باشی و پ
اینده

سلام مصی جان
خوبی انشاءالله؟ بسیار بسیار خوشحالم که این سایت به دردت خورده. من کمابیش سعی میکنم کتابهای جدید را اضافه کنم. الان مدتهاست که دیگه یک کتاب که کاملاً به دلم بچسبه به پستم نخورده :(
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد