رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - تا ته دنیا

رمان

  

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  تا تَه دُنیا
  • نام نویسنده: سوگند دهکردنژاد
  • شابک: 964-6933-81-5
  • قیمت: 88.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات:730ص
  • سال چاپ: چاپ دوم اردیبهشت 1387
  • انتشارات: پاسارگاد

وضعیت:  Personal Collection

 

شرح پشت جلد: یاد آن روزها که من در انتهای دنیای کوچک تو بودم و تو یادی از من نمیکردی. ای کاش آن روزها به ابدیت میپیوست. ابدیتی بی منتها... اما من هنوز به یاد آن روزها ره میسپارم. شاید، شاید روزی به سفری تا ته دنیا بروم! آری تا ته دنیا و تا مرز ابدیت... 

 

خلاصه داستان: داستان راجع به زندگی دختر جوان و شیطونی به نام ساغر است که در محیط دانشکده به همکلاسیش مسعود دل می بنده. داستان عشق مسعود و ساغر و روابطشون و دوستانشون و همکلاسیهاشون و ... است و نسبت به کتابهای دیگری که این چند وقته خوندم کشش بیشتری ایجاد میکرد. ساغر و مسعود هر دو عاشق و مغرور بعد از اینکه به مرور و ذره ذره عشق درونشون شکل میگیره و به هم دل میبندن با کلی سوء تفاهم از هم دور میشن و ....  

 

در مجموع خوب بود داستان و من دوستش داشتم.

 

رمان ایرانی - آینۀ وصال

رمان

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  آینۀ وصال 
  • نام نویسنده: زهره ضیایی 
  • شابک: 964-442-425-5
  • قیمت: 84.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: 666ص
  • سال چاپ: دی 1386
  • انتشارات: البرز

وضعیت:  Available

 

خلاصه داستان: این داستان، سرگذشت زندگی دو نسل است. تا نصف کتاب از زبان مادر و نصف کتاب از زبان دختر. هر دو روایت از بچگی تا کهنسالی آنها. به نظر من که هیچ جذابیت خاصی نداشت و زیاد جالب نبود. فقط یک داستان بود.