رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - امشب

رمان

  

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  امشب ...
  • نام نویسنده: سیمین شیردل
  • شابک:
  • قیمت:         ریال
  • تعداد صفحات:     ص
  • سال چاپ:
  • انتشارات:

وضعیت:  Available

 

خلاصه داستان: این داستان، داستانِ زندگی دختر جوانی به نام بیتا است که عاشق همسایه روبرویی خود که سروانِ جوان و همه چیز تمامی به نام پویا میشه. پویا سروان اداره آگاهی است و به این معروف است که هیچ پرونده ای از زیر دستش ناتمام کنار نمیره. 

حاصل این آشنائی ازدواج عاشقانه آنهاست که بعد از یکسال صاحب دوقلو میشوند و در جریان یک انتقام خونین آریا یکی از دوقلوها به دست دشمنان پویا کشته میشود و این آغاز سه سال دوری و نفرت بیتا از پویاست که او را باعث و بانی مرگ فرزندشون میدونسته!!! ....  

 

در مجموع رمان جذاب بود و کشش داشت ولی ماجراهای بعد از مرگ آریا خیلی به نظرم طولانی و کشدار بود! و خیلی روی اعصاب راه میرفت. 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
آرزو مامان آرش چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

زمان ثبت : سه شنبه 3 دی ماه سال 1387 ساعت 6:50 PM
نویسنده : سیمین شیردل
وب/وبلاگ :


با سلام به دوستان عزیزم .
خوشحال می شوم از نظرات شما راجع به رمان جدیدم ( امشب ) مطلع شوم . آرزو جان ممنون از نظر مثبت شما در مورد کار تازه ام . من دوست دارم هر کتابم با خودش مقایسه شود . اگر بنا به تکرار باشد دیگر کار نویی نمی توان ارائه کرد .
و از این که خیلی زود ان را تهیه و خوانده ای ازت ممنونم . ما نویسندگان در انزوای خود فقط دلخوش به ارتباطی داریم که با خوانندگان برقرار می کنیم ارتباطی عاطفی و بدون ریا .
با تشکر از همه دوستان
سیمین شیردل
پاسخ:
خانم سیمین شیردل عزیز
ممنونم از محبت شما. دفعه قبل سعی کردم بهتون ایمیل بزنم که برگشت و متاسفانه موفق نشدم.

با شما موافقم. مقایسه هر کتاب با کتابهای دیگر اشتباه است.

من یک عادتی دارم که نمیدونم درست یا نادرست است. اگه کتابی خیلی جذاب باشه اصلاً نمیتونم کنارش بذارم. یکسره میخوانم حتی شده تا خود صبح تا تمامش کنم. بعضی کتابها را دو سه روزه میخوانم و تمام میکنم و بعضی دیگر از کتابها را متاسفانه نصفه رها میکنم و دیگه نمیتونم ادامه بدم. منظورم از مقایسه ای که کردم از نظر کشش داستان بود که در دسته بندی خودم آرام حزء دسته اول و امشب ... جزء دسته دوم بود. :">
موفق باشین. بیصبرانه منتظر رمانهای بعدی و جذاب شما هستم. :)

زهرا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

سلاممممممممممممممم . خوبی . کلی ذوق زده هستم با این همه کتاب
یه سلام مخصوص خدمت خانم شیردل . من همه ی کتاب شما را دارم الا همین امشب . انشالله بعد از ترم
منم توی دسته بندی اول آرام بعد مهر من و بعدش تلافی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام آرزو جان
امیدوارم سرحال وشاد باشی
آرزو جان چرا کتاب جدیدی را معرفی نمی کنی
در ضمن یه سلام مخصوص خدمت سر کار خانم شیر دل
تشکر از رمان جدید امشب که بسیار زیبا و جذاب است ودر عرض یک ماه به چاب دوم رسید کتابهای آرام و مهر من وتلافی را خوانده ام
کتاب آرام و مهرمن نیز بسبار جذاب و زیبا هستند

سلام خوبی؟
ممنونم از محبتت. چشم امشب که برم خانه دو تا کتاب جدید اینجا تعریف میکنم انشاءالله :)

سوسن دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

باسلام به دوستان رمان خون عزیزم

و سلام مخصوص به خانم شیردل که من را شیفته نوشته های خود کردید.کتاب امشب خیلی من را جذب کرد . سه بار خوتدم .

آرزو جان
تشکر می کنم از صفحه شما بسیار برام مفید و جالب بود چند کتاب هم یادداشت کردم برم بخرم .

به امید روز های بهتر برای نویسنده عزیزم و شما آرزو جان.

سوسن - ۵۷ ساله عاشق رمان

سوسن خانم عزیز سلام
خوب هستین انشاءالله؟ خوشحالم که از این وبلاگ خوشتون آمده و براتون مفید و به درد بخور بوده است.
موفق باشین. :)

رزا دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام من دختر سوسن هستم

خیلی از خواندن این کتاب لذت بردم به هز سختی بود برده بودم سرکار و یواشکی در هر فرصتی بود چند خط خوندم .

این کتاب برای من بار آموزنده داشت و امید وارم که هیچ دختری در زندگیش لجبازی نکنه .

رزا - ۲۸ ساله

سیمین شیردل یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام خدمت دوستان بسیار بسیار عزیز و نازنینم . چقدر از خواندن مطالب شما عزیزانم لذت می برم از سوسن جان و زهرا و رزا جان نازنینم و دیگر دوستی که نامش را ثبت نکرده بود ممنون و متشکرم . قلب من با تک تک شما دوستان است . شاید باور نکنید چه انس شدیدی با خوانندگانم پیدا کرده ام و در هر جایی که شما ها را زیارت کنم دستان پر مهر و چشمان زیبایتان را می بوسم . به امید روزهای بهتر و فرداهایی روشنتر .

سلام خانم سیمین شیردل عزیز :)
یکدنیا ممنون بابت محبتتون.

سوسن چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ

از محبتت و از قلمت بسیار تشکر می کنم
سوسن

نرگس جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام سرکار خانم شیردل ،خسته نباشید
من 2 کتاب از کارهای شما رو خواندم ،( آرام و تلافی ) خیلی دوست دارم از طریق ایمیل با شما در تماس باشم ولی سایت و یا ایمیلی پیدا نکردم اگر میشه منو راهنمایی کنید ممنون می شوم از لطف شما

بهترین ها رو برای شما آرزو می کنم

[ بدون نام ] جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ


با سلام خدمت همه دوستان عزیز.س-شیردل هستم. SIMIN.SHIRDEL@YAHOO.COMبرای اونهایی که خواسته بودند.

سلام و ممنون خانم شیردل عزیز.من براتون یک ایمیل فرستادم. موفق باشید.

سیمین شیردل چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام سیمین شیردل هستم ادرس پست الکتونیکی من simin.shirdel@yahoo.com

کاریز49 جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام خانم شیردل .امیدوارم خوب باشید من همه ی رمانها ی شما خوندم والن دنبال رمان نقطه سرخط هستم که متاسفانه هنوز نتونستم پیدا کنم اگر لطف کنید از کام نشریاتی می تونم تهیه کنم ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد