رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - در چشم من طلوع کن

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  در چشم من طلوع کن
  • نام نویسنده: اعظم طیاری
  • شابک: 7-7-90212-600-978
  • قیمت: 67,000 ریال
  • تعداد صفحات:469ص
  • سال چاپ: چاپ اول زمستان 1387
  • انتشارات: شادان

وضعیت:  Personal Collection 

 

شرح پشت جلد: همه می پرسند: چگونه شناختی اش؟ و من می گویم: در سخت ترین شرایط، آن هنگام که به قول قدیمی ترها دنیا از من برگشته بود، او پناهم شدو پناهش دادم. امروز معنای آغازی دوباره را همراه با آن که نه تنها من بلکه تمامی مردم این سرزمین به او و مانند او می بالند، می فهمم.  

من ارزش لحظه ای را که با تو زندگی در چشم من طلوع کرد را می دانم.

 

شرح داخل جلد: بار دیگر با نگاهت که عمیق است و زیبا به من نگاه کن! من محتاج طلوعی دوباره از زندگی هستم تا دوباره در اوج یأس بدانم که روی زمین یک نفر هست که میتواند تمام سختی های گذشته را به خاطره ای دور برایم مبدل سازد! 

پس طلوع کن!

 

خلاصه داستان: این داستان، داستان زندگی زن بد اقبالی به نام غزاله است که زندگی زناشوئی موفقی با منصور داشته و یک فرزند کوچک هم داشته. برای مراسم ازدواج خواهرشوهرش به شهرستان میرفته که گرفتار حوادث پیش بینی نشده ای میشه که کاملاً بیگناه به جرم حمل مواد مخدر به زندان میفته و هیچ کس حرفهاشو باور نمیکنه. این زندان رفتن برای او به قیمت حیثیت و آبروش و همینطور از دست دادن همسر و فرزندش و همینطور فوت مادرش میشه و مسیر زندگیش کاملاً تغییر میکنه. کیان سرگرد اداره مواد مخدر بوده که او هم التماسها و حرفهای غزاله را باور نمیکنه و به نفرین غزاله گرفتار میشه. دست تقدیر این دو را با هم گرفتار بازیهای عجیب و تلخی میکنه که همین حوادث و رنجهای مشترکی که در آن دوران متحمل میشوند، باعث نزدیک شدنشون به همدیگر میشه و ....

 

 

 

به نظر من قلم نویسنده گرم و روان بود و حسابی آدم را جذب کتاب میکرد. تا تمامش نکردم نتونستم بذارمش کنار.

نظرات 6 + ارسال نظر
ناهید پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

آرزو جان سلام
منهم از خواندن این کتاب جذاب لذت بردم
کتاب به رنگ شب از همین نویسنده نیز جالب میباشد
راستی چرا این روز ها دیر به دیر مطلب آپ میکنی؟

سلام خوبی؟
راستش دیگه دیر به دیر کتاب به دستم میرسه :(

رهگذر شهر قریب جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام ، فکر کنم رمان غوغای همیشه رو می‌خواستم بهتون معرفی‌ کنم
از ساناز فرجی

حالا یادم نیست که بهتون معرفیش کردم یا نه

الان اومدم سر بزنم گفتم یاداوری کنم ، بخونین خوشتون میاد

سلام مرسی
چشم حتماً میگیرمش

مهسان شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام . خوبی خانم ؟
خوشحالم که سلیقه هامون شبیه به همه منم از درچشم من طلوع کن خوشم اومد
کتاب جدید منیر مهریزی مقدم غریبه اشنا اونم بد نیست خوبه که نداری اونم بخر بخون فکر کنم خوشت بیاد
کتاب جدیدم معرفی کن خانم

ممنونم از محبتت. غریبه آشنا را هم در اولین فرصت میگیرم و میخوانم.

زهرا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

دست درد نکنه خانمی .
خانمی کتاب رنگین کمان تقدیر قشنگه هست یا نه ؟ خواهش میکنم جواب بده .

بد نیست به نظرم قشنگ بود.

ندا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://neda_n@yahoo.coma

کتاب قشنگی بود و به نظر من کمی طولانی و کشدار بود ولی در کل کتاب جذابی بود

ندا جان سلام
خوبی؟ من هم باهات هم عقیده هستم. آخر کتاب جذابیت اوائل و اواسطش را نداشت ولی در مجموع جذاب بود.

نازنین جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم آخه منم یه رمان خونه تمام عیارم
کاشکی می شد رمانایی که داریم رو در اختیار هم قرار بدبم
در کل خیلی خوش سلیقه ای عزیزم

سلام خوبی؟
ممنونم از محبتت. خوشحالم که این وبلاگ به درد خورده :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد