رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - در امتداد حسرت

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  در امتداد حسرت
  • نام نویسنده: طیبه امیرجهادی
  • شابک: 6-039-193-964-978
  • قیمت: 108,000 ریال
  • تعداد صفحات:680 ص
  • سال چاپ: 1388
  • انتشارات:  نشر علی

وضعیت:  Available

 

خلاصه داستان: داستان زندگی یاسی دختر جوان و فوق العاده زیبائی که 13 سالگی پدرش او و مادر و خواهرش را رها میکنه و پی زندگی خودش میره. یاسی که به شدت به پدر و عشق و علاقه او وابسته بوده، دچار سرخوردگی میشه و به دوستهای ناباب و روابط بد و کارهای بد رو می آره. بعد از چندین سال پدر خانواده برمیگرده و اظهار ندامت میکنه ولی دیگه دیر شده بوده و یاسی به شدت نفرت و عقده شدیدی از باباش داشته. رضا پسر جوان و پاک و معصومی که در رشته پزشکی درس میخونده سر راه یاسمن قرار میگیره و بارها و بارها یاسمن را نجات میده و یواش یواش هر دو به هم علاقه مند میشوند ولی یاسمن دختر افسار گسیخته ای بوده که تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش محدودیتهایی که رضا براش ایجاد میکرده نمیشه و با اینکه صیغه محرمیت بینشون جاری شده بود، از رضا جدا میشه و ضربه آخر را با نامزدی با یک جوان شر و شور به نام بابک به رضا وارد میکنه. 

بابک نقطه مقابل رضا و تمامی آزادی و ... را به یاسی میده و رضا بعد از ضربه روحی شدیدی که از یاسی میخوره با سرعت با دختر عموش ازدواج میکنه و برای گرفتن تخصص راهی لندن میشوند.... 

داستان 680 صفحه داشت. من حدود 200 صفحه اول را توی 5 روز خواندم، اصلاً هیچ جذابیت و کششی برام ایجاد نکرد در واقع فقط برای اینکه خوانده باشم میخوندم و یک جاهایی هم تصمیم میگرفتم ولش کنم و برم سراغ کلاس بعدی و یک جاهایی شدید روی اعصابم راه میرفت ولی بقیه کتاب ناگهان قشنگ شد و یک شبه خواندمش  ساعت 5 صبح بود که تمام شد. 

     

 

لینک کتاب 

برگرفته از سایت 98 ایا

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه از دبی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://osweh.blogfa.com

سلام آرزو جون.
در مورد کتاب چیزی ننوشتی؟ به درد بخور نبود؟
البته رمان غزال هم از این نویسنده به نظر من اوایلش زیاد جالب نبود ولی آخراش قشنگ شد و به قول تو خوبی آخرش بدی اولش را پوشوند. ولی کلا نویسنده قلم جذابی نداره. البته این نظر منه . نمی دونم این کتاب خوب بوده یا نه؟! اگه بگی ممنون می شیم عزیزم.
خوش باشی خانومی .

زهرا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

ترو خدا خلاصه داستان را بگین

elmira سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

salam khubi mamnun ke roman haye ghashang ro behemun moarefi mikoni mikhastam begam ke age mishe zud tar kholaseye in romane dar emtedade hasrat ro bezar bebinim chejur romaniye . romane ghazalo ke hamin khanum neveshtebud ali bud ali ke hame mahshar fohjoalade buud lotfan zudtar begu ke kgolaseyte in dastan chiye mesle ghazal hjashange ya na??????????????? mamnun bye.

یاسمن پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
آرزو جون داستان از ید سوم شخص است یا اول شخص مثلا از زبان خوده یاسی هست؟
ممنون عزیزم

سلام
خوبی؟
داستان از زبان یاسی است. :)

فرناز یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

عزیزم من این کتاب رو خوندم و عاشق شخصیت رضا شدم ولی به نظر من هم ۲۰۰صفحه آخرش خوندنی بود حرکات و حرفای رضا واسه عصاب خرد کنی یاسی خیلی باحال بود

عسل شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://alpa2.blogfa.com

سلامممممممممم

خیلی وبلاگ جالبیییییی داری
نه من واقعا" درامتداد حسرتو دوست داشتم
چون غزالو دوست داشتم نمی دانم غزالو خوندی یا نه
ولی من چون غزالو خونده بودم و از اون شدیدا" خوشم اومده بود این کتابو خریدم
یه خورده کتاب کش دار بود ولی به نظر من قشن بود البه نه به اندازه غزال

سلام
من هم دقیقاً همین نظر را دارم. :)

زهرا ت سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://onlyleejunki.blogfa.com

سلام . یه سوال دوست دارم سریع جواب بدی ؟؟
آیا کتاب واقعا ارزش خریدن داره به نسبت قیمتش ؟
یعنی به قشنگی کتاب غزال هست ؟؟
مرسی

سلام خوبی؟
بله ارزش خواندن و خریدن داره البته به زیبائی غزال نیست ولی قشنگه. :)

niloufar یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.iraniyan-music.blogfa.com

salam mikhastam bedoonam ke aya mitooni in ketab ro baraye download kardan bezari??? man in ke tab ro daram az ye sity mikhonam vali mikham downloadesh ro ham dashte basham akhe man toye U.S.A hastam va namitoonam in ketab ro bekharam mer30 bye

سلام خوبی؟
من لینک کتاب را گذاشتم اگه دوست داشتی دانلود کن و بخوان.
موفق باشی

نورا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام دیروز من هم نظر دادم ولی انگار بهت نرسید.به نظر من هم رضا خیلی شخصیت با حالی داره.ممنون از کتابت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد