رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - نازکترین حریر نوازش

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  نازک ترین حریر نوازش
  • نام نویسنده: ر. اکبری
  • شابک: 4-017-193-964-978
  • قیمت: 73,000 ریال
  • تعداد صفحات:456 ص
  • سال چاپ: 1388
  • انتشارات:  نشر علی

وضعیت:  Personal Collection

 

شرح پشت جلد:

در افق گسترده نگاه سالار به دنبال یک نقطه روشن بودم. نگاهش مثل یک شهاب بر فضا کمان زد شعله سرخ آتش نوری رقصان در چهره روشنش ایجاد کرده بود. گفتم: علاقه چیزی نیست که به زور به کسی داد قلب من یکبار پذیرای عشق شد.

 

خلاصه داستان: این داستان، داستان زندگی دختر جوانی به نام سالومه است. سالومه حاصل ازدواج تک پسر خانواده بسیار ثروتمند قوام است با یک دختر کولی بسیار بسیار زیبا. ازدواج آن دو منجر به طرد دائمی فرید از خانواده پدری میشه. فرید و مهربان (دختر کولی) یک زندگی بسیار بسیار عاشقانه در یکی از دهات داشتند که حاصل آن سالومه بوده که در یک تصادف سالومه والدین خود را از دست میدهد و بنا به وصیت بابا فریدش راهی خانواده پدری میشه که بسیار از سالومه و مادرش مهربان متنفر بودند. در خانواده پدری سالار که پسر بسیار متدین مستبد و خشک و مغروری بود حرف آخر را میزد و کل خانواده از پیر گرفته تا جوان دوستش داشتند و ازش حساب میبردند. سالار با آن رفتار خشک و بسیار سرد به تدریج در دل سالومه بسیار بسیار زیبا و تنها جا باز میکنه. کل فامیل از عمه ها و دخترعمه ها گرفته تا ... همه با نیش زبان و آزار و اذیت سالومه را حسابی تحقیر میکردند فقط در مقابل سالار جرات آزار رساندن به سالومه را نداشتند. یکی از دوستان خانوادگی از سالومه خواستگاری میکنه که سالار موضوع را با سالومه در میان میذاره ولی سالومه به شدت مخالفت میکنه و به عشقش به سالار اعتراف میکنه و از او میخواد که بذاره سالومه به سرزمین خودش برگرده تا به سرنوشت پدر و مادرش دچار نشه. اما پاسخ سالار یک کلام بود نه! تا اینکه ...

 

کتاب بسیار بسیار جذابی بود. هم من و هم مامانم یک روزه کتاب را تمام کردیم و لذت بردیم. قلمش گرم و گیرا بود و جذاب.

   

نظرات 7 + ارسال نظر
fahimeh شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://ffa_1386@yahoo.com

سلام میشه این رمان را به من امانت بدید؟

راستش من الان دیگه تهران نیستم. نمیدونم چطوری میتونم این کتاب را به شما امانت بدم :)

مریم یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
منم یه خردادی هستم مثل خودت رمان همخونه رو بعد از اینکه تو معرفی کردی خوندم خوشم اومد نظراتت راجه به رمانها هم به من نزدیکه دوست دارم بیشتر باهات در ارتباط باشم رمان نازکترین حریر نوازش ارزش خریدن داره جالب هست یا نه ؟
مرسی از اطلاعات خوبت

سلام مریم جان
خوبی؟ بله به نظرم کتابش جذاب بود و ارزش خریدن و خواندن را داشت :)

لاله جون یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

مرسی وبلاگ زیبایی داری

مرسی از لطفت لاله جون :)

زهرا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ http://sevilzahra@yahoo.com

سلام لطف می کنید این کتاب رو به من امانت بدید. خیلی خیلی ممنون

سلام زهرا جان
خوبی؟ من امارات هستم. شما کجائی؟

زهرا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://sevilzahra@yahoo.com

سلام شما خوبی؟ ببخشید جوابم دیر شد شرمنده.من تهران هستم

سلام مرسی
ممنونم.

شقایق سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.ir2-music.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟؟؟؟ اگه می شه لینک این کتابو بزار

سلام مرسی از لطفت. خوبم شکر خدا.
متاسفانه لینک کتاب را ندارم.

عسل سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://asal-fotografia.blogfa.com

سلام میشه بهم بگین از کجا میتونم کتاب رو بخرم؟
خیلی دنبالش میگردم.ولی نیست.

سلام خوبی؟
من از تهران - کتاب فروشی نور تو اکباتان خریدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد