رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - تقدیر شیرین

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  تقدیر شیرین 
  • نام نویسنده: زهرا اسدی
  • تعداد صفحه: 202
  • نشر: پر
  • شابک:  7-7-90815-964 
  • قیمت: 7500 ریال 
  • تاریخ نشر: 23/10/76

وضعیت:  E-Book 

 

خلاصه داستان: دختری بسیار زیبا، مهربان و خوب که بخاطر این صفات مورد توجه همگان است به نام شیرین در خانواده پر جمعیت و فقیری زندگی میکند که تفاوت ظاهریش با افراد خاواده برایش تعجب آور است. از همه بیشتر برادر بزرگترش علی به او محبت میکند کم کم بر اثر تلاشهای علی خانواده از حالت فقر بیرون میاید دائی خانواده و پسرش فرید برای شرکت در عروسی برادر شیرین از بحرین به ایران میاید  و فرید هم به جمع دوستداران شیرین افزوده میشود.
در این میان شیرین متوجه میشود که برادر بزرگترش هم بشدت عاشق دختری است ولی راضی نمیشود اسم و مشخصات دختر را به خانواده بگوید، بعد از یک سال دوباره دایی و فرید این بار به همراه زندایی به ایران میایند و شیرین را خواستگاری میکنند. مادر، شیرین را وادار به این ازدواج میکند با این ترفند که سد راه زندگی علی را برمیداره، وقتی شیرین به بحرین میرود متوجه میشود که فرید همسر دیگری هم داره که موضوع را از او و خانواده اش پنهان کرده بودند. شیرین عصبانی از این حیله تصمیم میگیرد که هر جور شده به ایران باز گردد ولی زندایی به او میگوید تا وقتی بچه دار نشده  به اجازه بازگشت نمیدهند و.....

این داستان را من قبلاً خوانده بودم و خیلی دوستش داشتم، از سایت 98ia دانلود کردم و اینجا گذاشتم اگه دوست داشتین بخونین خیلی جذاب است.    

فایل داستان

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

از اینکه به این خوبی کتاب ها را تشریح می کنید و مخصوصا به خاطر فایل داستان صمیمانه متشکرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد