رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - تلافی

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  تلافی 
  • نام نویسنده: سیمین شیردل
  • تعداد صفحه: 312
  • نشر: پرسمان
  • شابک: 964-8079-89-7
  • وزن: 700 گرم  
  • نوبت چاپ: 30 مرداد 1386

وضعیت:  E-Book

 

خلاصه داستان: داستان زندگی دختری بسیار زیبا و محجبه به نام حمیراست که مادرش با یک حاج آقایی ازدواج میکنه. حمیرا ابتدا خیلی مخالف این وصلت بوده و حاضر نمیشه به همراه مادرش به منزل آنها بره و پیش مادر بزرگش میمانه. حاج آقا یک پسر خیلی جذابی داشته به اسم امید.  

یواش یواش یک جنگ پنهان و عاشقانه ای بین امید و حمیرا ایجاد میشه که حاصلش عشقی عمیق و ماندگار برای آنها میشه. 

 

من در مجموع کتاب را دوست داشتم.  فایل را از سایت 98ای ها گرفتم و اینجا میذارم اگه دوست داشتین بخونین. 

فایل داستان

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه از دبی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ http://osweh.blogfa.com

سلام آرزو جون. مرسی . رفتم خوندم. خیلی قشنگ بود. مثل همیشه سلیقه ات حرف نداشت عزیز. خوش باشی خانومی.

زهرا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ http://onlyleejunki.blogfa.com

سلام و خسته نباشی .
من این کتاب خیلی وقت پیش خوندم و خیلی دوسش داررم . کلا کتاب های سیمین شیردل قشنگ هستن من همه کتاب خوندم فقط امشب که اونم گیرم نمیاد .

فاطمه از دبی جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

می گم الان داری چه رمانی می خونی ؟
بگو تا اگه قشنگه منم برم بخونم. صبر ندارم تا تموم شدنش .
می خواستم رمان «نازکترین حرری نوازش» رو که گفته بودی قشنگه بخونم که اونم سایت 98ia آیدا خانوم که می ذاشت فعلا پشیمون شده و نصفه نیمه ولش کرده. بدجوری تو خماریش موندیم.

مسعود دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://masoud79.blogfa.com

سلام آرزو خانم
اومدین بلاگ اسکای؟!
اون وبلاگتون چی شد؟
به معرفی کتاب پرداختین!
موفق باشی

سلام خوبین شما؟
راستش من اینجا بودم تازه نیامدم. آن یکی هم پابرجاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد