رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - خلوت نشین عشق

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  خلوت نشین عشق
  • نام نویسنده: لیلا عبدی
  • تعداد صفحه: 536 ص
  • شابک:  978-964-193-011-2
  • قیمت: 80,000 ریال

وضعیت:  E-Book 

 

خلاصه داستان: خلوت نشین عشق داستان دختر جوانی به نام کیانا است. کیانا دختر خانواده بسیار ثروتمندی بوده که پدرش ورشکست میشه و با ناامیدی تمام خودکشی میکنه و کیانا و مادرش را در فقر و فلاکت رها میکنه. کیانا که دانشجو بوده تصمیم میگیره کار کنه و ادامه تحصیل بده و زندگیشون را بچرخونه. مادرش میگرن شدیدی داشته که قادر به کار کردن نبوده. 

کیانا پرستار یک دختر کوچولو به نام صبا میشه که خانواده ثروتمند و عجیب و غریبی داشته. صبا پدر و مادرش را در یک حادثه تلخ رانندگی از دست داده بوده و دچار بیماری شب گردی در خواب بوده. برای همین کیانا را استخدام میکنند که شبها مراقب صبا بشه. کیانا دختری بسیار زیبا، جذاب و .. بود. علی پسر خانواده متنفر از زنها یواش یواش عاشق کیانا میشه و ... 

داستان جذابی است که ارزش خواندن را داره       

من کتاب را از سایت 98ایها گرفتم و خواندم اینجا برای شما هم میذارم اگه دوست داشتین بخونین.  

 

http://jiluah.persiangig.com/document/Khalvat%20Neshin%20Eshgh.pdf

نظرات 9 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

آرزو خانم
نمی دونم میدونید یا نه چون اخیرا تو سایت 98ia یه رمان گذاشته بودن با عنوان"شطرنج عشق"منم بدون توجه به اسم نویسنده اش با شور و شوق هرچه تمام رفتم سروقتش اونم با چه پشتکاری!

خلاصه چند تا پست خوندم دیدم نه موضوعش اونجوری نشد نگاه کردم به نویسندش ،تازه دوزاریم افتاد قضیه از چه قراره،حالا من از اون روز تا الان شدیدا دپرسم!
می خواستم خواهش کنم اگه میشه (با توجه به اینکه گویا قبلا در سایت کتابی رو هم تایپ کردید) این کتاب رو تایپ کنید.
ممنون

سلام خوبی؟
راستش من کتاب را دادم فاطمه جون که بخونه هنوز به دستم نرسیده ولی با این حجم کاری بعید میدونم بتونم تایپ کنم. شرمنده. :">

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام خوبین؟ مرسی از معرفی این کتاب.
داستان جذابی داشت!
میشه بپرسم بین کتاب های (( مسافر کوچه های عاشقی )) و (( هوس )) کدومو پیشنهاد میکنین؟!
خیلی ممنونم*-:

سلام
خواهش میکنم. خوشحالم که این سایت به درد خورده.

من بین این دو کتاب هوس را پیشنهاد میکنم. خیلی جذاب است. :)

رها جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
وای چه خوبه که دوباره اومدی
من تقریبا هر کتابی رو که میگی خوبه ازش خوشم اومده
اینم کتاب قشنگیه
مرسی

سلام خوبی؟
خوشحالم که سلیقه مون یکیه. :)

بهار دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ

دوباره سلام :) .مرسی بابت راهنماییتون!

سمیرا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام من توی یکی از نظرات تون یکی دباره خلاصه داستانی نوشته بود من فکر می کنم اسم کتابش سهم من از زندگی هستش راستی می خواستم بدونم کتاب عاشق منتظر از نشر علی قشنگه یا نه ؟

سلام خوبی؟
راستش نمیدونم من کتابی را که میگی نخواندم.

پرند یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

وبلاگ خیلی قشنگی داری فقط یک کم دیربه دیر پست میذاری

دختر شهریور پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ق.ظ

به به خانم حقیقت شما وبلاک رمان فارسی داشتینو ما خبر نداشتیم یه اطلاعیه تو دانشکاه بزنین به خدا طرفطاراتون از اینم بیشترتر می شه .
به هر حال من بیش تر وبلاک ها رو رفتم که رمان می نویسن بیشترشون خسته می شن مارو هم تو خماری می زارنزارزو جان اکه تونستی رمان هستی و بزار 98ایها داره ولی ما 25 تاشو تو رمان خوارها خوندیم 2 ماه بیش الانم قسمت قسمت می زارن اکه تونستین شما یکیش کنین و بزارین ما هم از خماری دارایم .
ممنون مامان مهربون
یه روز شاید اومدم تو دانشکاه بیشتون (:

سلام خوبی؟
ممنون از محبتت. من راستش نتونستم حدس بزنم شما کدام دانشجوی دانشگاه ما هستین. خوشحال میشم ببینمتون. :)

بهار پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام خوبی؟ هنوز کتابی بدستتون نرسیده که بزارینش توی سایت:(؟

سلام خوبی؟
چرا یکی دو تا به دستم رسید که گذاشتم. :)

elmira جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

salam asheghe montazero man khundam kheyli ghashange kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. arzeshe kharidano khundano sadarsad dare tosiye mikonam bekhunid

سلام المیرا جان
خوبی؟ من اسم کتاب عاشق منتظر برام خیلی آشناست فکر میکنم خواندم ولی دقیق یادم نیست.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد