رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - کولی

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  کولی
  • نام نویسنده: مژگان مظفری
  • شابک: 9641183788
  • قیمت: 58,000 ریال
  • تعداد صفحات:400 ص
  • سال چاپ: 1388
  • انتشارات: پرسمان

وضعیت:  Available

خلاصه داستان: «کولی» داستان دختر جوانی است به نام سیلوانا که سراپا شور و نشاط جوانی و شیطنت است. سیلوانا در یک خانواده گرم و صمیمی زندگی میکنه و برادرش سروش نظارت کامل بر رفتار او داره و حسابی کنترلش میکنه. سیلوانا عاشق کیان دوست صمیمی سروش میشه. کیان که یک جوان جذاب و پولدار و همه چیز تمامی بوده بسیار منزوی و در خود بوده که شیطنت و سرزندگی سیوانا توجهش را جلب میکنه و یواش یواش عاشق او میشه. سروش هم عاشق تارا دوست بسیار زیبا رو و خانم سیلوانا میشه و ....

کتاب معمولی ای بود که خواندش برای من که خوره کتاب هستم و این روزها به شدت درگیر  کار هستم،  10 روزی طول کشید.


   

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام ارزو جون . ببخشید شما رمانهای حریم عشق و میعادعاشقانه را خوندین؟ خیلی دپرسیه؟ d: :-p . کتاب گستره محبت چطور؟

سلام خوبی؟
بله هر سه را خواندم. درست میگی. گستره محبت هم به نظرم قشنگ ولی خیلی گریه دار بود.

niloufar سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ق.ظ http://www.iraniyan-music.blogfa.com

salam mishe in roman ro baraye download bezarid?????:D

نیلوفر جان
سلام خوبی؟ من همه کتابهایی را که به صورت ای بوک پیدا میکنم زیر پست اضافه میکنم. این هم اگر گیرم امد حتماً میذارم.

almas sorkh دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://almas-s.bgogfa.com

کلا" دوست دارم ...........بعد از 98ایا عالیی
اکه دوس داشتی به منم سر بزن .......ولینکم کن.............

ممنون موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد