رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - کسی می آید

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  کسی می آید
  • نام نویسنده: مریم ریاحی
  • شابک: 9642835479
  • قیمت: 68,000 ریال
  • تعداد صفحات:465 ص
  • سال چاپ: 1388
  • انتشارات: پرسمان

وضعیت:   Available   

خلاصه داستان: «کسی می آید» داستان دختر جوانی است به نام خورشید. خورشید در یک خانواده گرم و صمیمی زندگی میکرد تو یک محله خوب و معتقد. خورشید عاشق دوست برادرش حسام بود. حسام جوانی بسیار آقا، نجیب، مومن بود که همه بهش اعتقاد داشتند و پشت سرش قسم میخوردند.  خورشید از برخوردهای حسام متوجه شده بود که بهش علاقه مند است ولی هیچ وقت مستقیم بهش اظهار علاقه نکرده بود. حسام برای تحصیل به مشهد رفته بود که جوانی سر راه خورشید قرار گرفت و ماهها و ماهها مثل یک سایه هر روز خورشید را تعقیب میکرد صبح تا مدرسه، ظهر از مدرسه به خانه. بارها و بارها سر راهش قرار گرفت و باهاش صحبت کرد ولی خورشید محلش نمیگذاشت. گذشت و گذشت آنقدر که خورشید به وجودش عادت کرد و عادت و عشق و ... را با هم اشتباه گرفت و نامزدش شد، غافل از اینکه با اینکار چه بلائی سر خودش و حسام خواهد آورد!!!!! .....

در مجموع بد نبود. ارزش خواندن را داشت.

   

نظرات 9 + ارسال نظر
خانومی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

رمانه انتظار خورشید - پارسا رو خریدم خوندیشون آرزو جون ؟

سلام و بله دوستم
هر دو را خواندم و خیلی هم خوشم نیامد ازشون. :(

نوشین مامان هستی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

سلام آرزو جون الان پیدات کردم....
نمیشه کتابها رو دانلود کرد و خوند؟؟؟

دختر شهریور سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ

از کجا دانلود می شه؟؟؟ :( :(

سلام خوبی؟
بعضی کتابها که به صورت E-Book هستند قابل دانلود است بقیه را اگه خواستین بگین بیارم دانشگاه بیائین ازم بگیرین.

نیلوفر چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
ممنون راهنمائیات
کتاب کسی می آید ارزش خوندن داره ؟

tana سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام ممنون از کتاب ها.ولی تو کتاب کسی می اید اسم پسره حسامه

سلام و خواهش میکنم.
مرسی که گفتین اصلاحش کردم. کاملاً درست است.

رها پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

چی میگی دوست من کسی می اید محشره بهترین رمانی که من خوندم

منم بدم نیام دوستم :)

نازنین سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام/اگه میشه رمان رعنا رو هم بذارین مال خانم نفیسه نظری هم اینکه بیشتر رمان ها لینک دانلود نداره چطوری دانلود کنم؟

سلام خوبی؟
چشم. سعی میکنم. راستش من کتابهایی که میخونم را اینجا میذارم حالا اگه فایلش هم به دستم برسه بهش اضافه میکنم وگرنه خود کتاب را دارم

فاطمه از دبی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام. من این کتابو تازه خوندمش. رمان قشنگی بود. در حد همخونه نبود ولی کلا جذابیت زیادی داشت. مرسی گلم

الهه جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

یکی از بهترین رماناییه که تا حالا خوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد