رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - ترنم مهر در فصل آبی و مه

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  ترنم مهر در فصل آبی و مه
  • نام نویسنده: فریده رهنما
  • تعداد صفحه: 440 ص
  • شابک:  964-92182-8-9
  • قیمت: 47,000 ریال

وضعیت:  E-Book 

 

خلاصه داستان: داستان ترنم مهر در فصل آبی و مه داستان دختر جوانی است به نام عسل که برای یک ازدواج غیابی با پسری به نام هومن راهی لندن میشه. توی راه با همسفر جوانی به نام دهناد آشنا میشه و جریان ازدواج اجباری خودش را برای او تعریف میکنه و وقتی توی فرودگاه به جای هومن که تصویرش را فقط از روی عکس شناخت ازش داشته با یک فرد کوتاه آبله رو از دور روبرو میشه بلافاصله به کمک دهناد از فرودگاه خارج میشه و به پانسیون خواهر دهناد میره. دو سه ماهی به این صورت میگذره و یواش یواش عسل عاشق دهناد میشه و ماجرا تازه اینجا شروع میشه که عسل متوجه میشه که ....

 

داستان جذابی است اما کمی غیر واقعی توصیف شده. داستان روندی آرام و لطیف داره که به دل می نشینه و گاهی همزاد پنداریت گل می کنه و همسفر قهرمان داستان می شی. برخوردهای شخصیتهای داستان خیلی تند و افراطی است. یک جاهایی دیگه حسابی کله شقی و غیرمنطقی بودنشون حرصت را در میاره. در مجموع خواندش بد نیست. 

 

لینک داستان

 http://jiluah.persiangig.com/document/Taranome%20Mehr.pdf

نظرات 16 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام
خیلی خوشحالم که دوباره اومدی دلم واست تنگ شده بود
اینم کتاب بدی نبود اما من زیاد ازش خوشم نمی یومد

عاشقان رمان چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.asheghaneroman.blogfa.com

سلام دوست عزیز .
منم دروبلاگم رمان می ذارم خوشحال مشیم به منم سر بزنید .

سلام خوبی؟
چشم حتماٌ دست گلت درد نکنه.

نوشین مامان هستی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

مرسی عزیزم
من دانلودش کردم...

مهناز شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

آرزو جان سلام ، منم مثل خودت خیلی‌ عاشق کتابم و الانم مدتی‌ هست که تو سایت تو میچرخم ، خیلی‌ دوست داشتم منم مثل تو یک کتابخونه باز کنم ولی‌ فکر می‌‌کنم شما جونها باز بیشتر از پس اینجور کارها بر میآید ، منم چندین کتاب خیلی‌ خوب خوندم که بهت معرفی‌ می‌‌کنم و همینطور دوستانت که از سایت زیبات دیدن می‌‌کنن


نظرات کتابهایی که می‌‌خونی دقیقا مثل نظر منه وقتی‌ همون کتاب رو به توصیه تو می‌‌خونم

غوغای همیشه و هم قفس از ساناز فرجی

خاک غریب از فریده شجاعی

شالیزه از شهره وکیلی

که سه تای اول می‌‌دونم نسخه‌ دانلود ندارن و بهتره تهیه کنی‌ ، منم اتفاقی از طریق یکی‌ از دوستانم از ایران برام رسید ، اگه بخوای می‌‌تونم حتی برات پستشون کنم

منتظر جوابت هستم و نظرت درباره داستانها

مهناز جان سلام
خوبی؟ ممنون از محبتت. من خاک غریب و غوغای همیشه را خواندم و خوشم آمد از هر دو. آن دو را هم سعی میکنم گیر بیارم و بخونم. ممنون و موفق باشی.

مریم سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام خوبی
کم پیدا شدی ؟
من منتظر معرفی کتابای قشنگی که می خونی و معرفی می کنی هستم زود به رود کتابای جدید بذار

سلام و شرمنده مریم جان.
خیلی گرفتار بودم. حالا کلی سرم خلوت شده انشاءالله از این به بعد پرکارتر میشم.

مریم چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://story-of-love.persianblog.ir

سلام
وبلاگت عالیه اما میشه یه سری اشکال روش گذاشت مثلا بلاگ اسکای اصلا به درد نمیخوره برای اثباتش میتونی نگاهی بندازی که واسه هر پستت چند تا نظر داری؟؟
من یه فکری دارم
میخوام با کمک فکرم یه وبلاگ رو تشکیل بدم که دیگه کسی سراغ وبلاگ های دیگه نره و فرهنگ کتابخوانی رو توش تبلیغ کنمتا حدودی پیش رفتم یکی از کارایی که توی این وبلاگ لازمه انجام بشه تشویق برای خرید کتابه که باز هم یکی از راه هاش نوشتن خلاصه کتابه که تو داری انجام میدی من نمیگم وبلاگ خودتم ول کنی میگم توی طرح من سهیم باشی و همون پستایی که اینجا میذاری رو اونور هم بذاری البته خودم بیشتر اخبار دنیای کتاب رو میذارم
سی تو کارت دخالت نخواهد کرد اما مطمئن باش ضرر نمیبینی
من قول شرف مید توی مدت خیلی کم چند برابر وبلاگ خودت طرفدار پیدا کنی
روش فکر کن
ضرر نمیکنی
اهل مدیر بازی هم نیستم که خودم روبگیرم
میتونی وبلاگ خودت رو هم لینک کنی وبلاگی که من میگم ایجاد شده ست و هوادار هم زیاد داره مطمئن باش بازدید کننده هم خیلی پیدا میکنی
همین الان هوادارای پای ثابتی برای وبلاگ هست
البته نه تو ادرسی که برات گذاشتم ولی تو همون بهم خبر بده
خیلی منتظرم

مریم جان سلام
خوبی؟ من سعی کردم بیام وبلاگت را چک کنم ولی مثل اینکه پرشین بلاگ امروز مشکل داره و ارور میده.
انشاءالله که موفق باشی.

مهسان چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ کم پیدایی؟
کتاب جدید تکین حمزه لو اومده . البته چند ماه اومده من وقت نکردم بهت بگم اگر هنوز نگرفتیش حتما بگیر. به نظر من که فوق العادست
خط به خط کتاب ادم به فکر وا میداره یه جاهایی از کتاب هیجان زده میشی یه جاهایش غمگین یه جاهایش هم خوشحال
نمیدونم من که کلا با کتابای تکین حمزه لو حال میکینم این اخریش که دیگه بیشتر

مهسا جان
سلام خوبی؟ اسم کتاب جدید که تعریفش را کردی چی هست؟

بهار شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

دیگه به سایت سر نمی زنین؟!؟!):):

آمدم بهار جان

نگار سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.nsh--69.blogfa.com

سلام آرزو جان
خوبی عزیزم ؟

من اسم چند تا کتابو میگم اگه برات زحمتی نیست به ترتیب قشنگی واسم مرتبشون کن ! یا اگه برات سخته قشنگتریناشو باز به ترتیب بهم بگو !

وارث عذاب عشق
خلوت نشین عشق
ایلگار دخترم
شطرنج عشق
تقدیر شیرین
سایه ای بر بالین
یاسمن
کویر تشنه
امشب
خواب و بیدار
به رنگ شب
آوار خاموش
تیه طلا
مهر و مهتاب
دختری در مه


البته کتابایی رو بگو که ارزش خریدن دارن
در ضمن اگه میشه بیا وب خودم جواب بده
بازم ببخشید که زحمت دادم بهت
منتظرتم عزیزم

سلام نگار جان
خوبی؟ شرمنده که جوابت این همه دیر شد. نمیدونم الان به دردت میخوره یا نه؟
از بین این کتابهایی که گفتی به نظر من"
این کتابها خیلی قشنگتره. تیه طلا، ایلگار دخترم، تقدیر شیرین، شطرنج عشق، خواب و بیدار، یاسمن
بقیه نسبتاً معمولی هستند.

مهسا مامان باران یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ http://myrainylove.blogfa.com

سلام...
خبری از کتاب سندرم استکهلم داری؟؟؟؟
این سایت ۹۸ ای هاکه می گی آدرسش چیه ؟

سلام مهسا جان
خوبی؟ نه از این کتاب که گفتی چیزی نشنیدم. آدرس سایت هم اینه
http;//www.98ia.com

نینی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام و خسته نباشید اولاً وبلاگ متفاوت و جالبی دارید واگر نمی توانید دانلود کتاب را بگذارید یه مقدار بیشتر توضیح بدهیدو چرا دیگر کتاب معرفی نمی کنید ؟امیدوارم طرز بیانم بی ادبی نباشه

سلام خوبی؟
شرمنده که زودتر نتونستم جوابت را بدم. اصلاً هم اینطور نیست. دیگه سعی میکنم تند تند کتاب بذارم.

bahar یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

kojayin!!?:(

سلام خوبی؟
برگشتم دوستم.

رها سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

وای کجایی؟چرا برنمیگردی؟

سلام خوبی؟
برگشتم دوستم.

تارا....ستاره کمیاب دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام خانومی
پس چرا نمیشه عضو شدو نمیشه دانلود کرد؟

سلام خوبی؟
سال نو مبارک. کتابهایی را که ای بوک پیدا میکنم زیر پست میذارم برای دانلود بقیه را دیگه ندارم.

میلاد چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.majnunemahdi.blogfa.com

سلام

خیلی خیلی خوشحالم که این سایت رو پیدا کردم.متاسفانه

هیچ سایتی به اندازه سایت شما رمانها رو خلاصه نمی کنه

بهتون تبریک می گم کارتون عالیییییییییه...

فقط اگر تونستید رمان وقتی تناور درخت آن خانه شکست اثر

شهره وکیلی رو خلاصه کنید

خیلی خیلی ممنون می شم

سلام خواهش میکنم
خوشحالم که سایت به دردتون خورده. این کتاب را هم اگه به دستم رسید حتماً میخوانم و خلاصه میکنم. روز خوش.

فاطمه از دبی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام . کجایی خانوم . کم پیدایی دیگه . کم کتاب می خونی یا کتاب خوب گیرت نمیاد ؟؟ از آذر تا الان که اسفندیم 3 ماه می گذره . منتظرتیم آرزو جون .

سلام فاطمه جان
خوبی؟ شرمنده گرفتاری زیاد باعث شد این همه مدت غیرفعال بشم. الان هم بیکار شدم برای همین فرصت بیشتری دارم. دنبال کار هم دارم میگردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد