رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - غروبهای غریب

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  غروبهای غریب
  • نام نویسنده: مژگان مظفری
  • شابک: 5-51-2835-964
  • قیمت: 68,000 ریال
  • تعداد صفحات:458 ص
  • سال چاپ: 1388
  • انتشارات: انتشارات پرسمان

وضعیت:   Available   

 
شرح پشت جلد: دامون عصبی روی میز کوبید:  
- وای بسه دیگه به خدا زشته! برای ما که ادعامون میشه روشن فکریم و تو قرن بیست و یک زندگی میکنیم زشته! همش دروغ و چاپلوسی که چه بشه؟!!! به کجا برسیم...!
 
تعریف روزنامه ایران:  «غروب‌های غریب» رمانی به قلم مژگان مظفری است که نشر پرسمان به بازار فرستاد. مظفری در این رمان داستان دختری به اسم هلنا را به تصویر می‌کشد که او را به نامزدی حمید درآوردند، اما او از حمید خوشش نمی‌آید و خواهرش آلاله با او در خانه پدری...  
خلاصه داستان: «غروبهای غریب» داستان عشق دو خواهر بسیار زیبا به نامهای هلنا و آلاله به دامون و آشور است که الاله و آشور نامزد میشن و عشقشون به ثمر میرسه ولی دامون و هلنا با تعصب بیخود خانواده دامون به جدائی و رسوایی میانجامد و بعد از چهار سال دست تقدیر آنها را ....

 

در مجموع بد نبود. داستان کشش داشت ولی عالی عالی نبود.  

   

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

سلام. خسته نباشید.. میخواستم بدونم شما کتاب "چراغها را من خاموش میکنم" اثر "زویا پیرزاد" رو برای دانلود دارید؟ اگر دارید ممنون میشم بذارید.. موفق باشید

سلام خوبی؟
من این کتاب را ندارم ولی فکر کنم بتونین توی سایت 98 ایها پیداش کنین.

bahar یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

salam!! kheili kheilii khoshhalam ke dobare omadino ma ro rahnamay kardin , merc az saite kheili khobeton

سلام و مرسی بهار جون :)

المیرا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ http://WWW.MARG50001.BLOGFA.COM

سلام عزیزم خوفی
من عاشق رمانم امااز همه نوع رمانی خوشم نمیاد
بیشتر کلکلی دوست دارم مثل/ همخونه/ عشق درد ناک ......
اگه بهم معرفی کنی واقعا ممنون میشم
اینا رو خوندم
ارام /شطرنج عشق/ ایین من/ ابی تر از احساس/
لطفا رمان های معرفی کن که اخرشون بد نشه عزیزم

سلام خوبی؟
تو وبلاگ خودت جواب سوالت را گذاشتم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد