رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

کتاب های در دسترس

دوستان عزیزی که در امارات هستین این کتابها را من دیگه لازم ندارم . اگه خواستین بهم بگین تا یک قرار بذاریم و به دست شما برسونم. 

 

  1. غروبهای غریب  اثر مژگان مظفری 
  2. سهم من از زندگی اثر وحیده آساره 
  3. حصار سکوت اثر عادله خسرو آبادی 
  4. پروین اثر نرگس درخشان 
  5. همراز اثر منیر مهریزی مقدم 
  6. آتش کینه اثر منیر مهریزی مقدم  
  7. آینه وصال اثر زهره ضیایی 
  8. سایه ای بر بالین اثر مهرنوش صفائی 
  9. اشک لیلی اثر مریم دالایی 
  10. آواز خاموش اثر رضوان جوزانی 
  11. کولی اثر مژگان مظفری  
  12. نیش و نوش اثر رضوان جوزانی 
  13. ساغر اثر انسیه تاجیک 
  14. کوچه های شیدایی اثر سهیلا بامیان 
  15. نجوای شبانه اثر فهیمه پوریا 
  16. هلاک و هستی اثر نسرین قدیری 
  17. دیوانه ها بهتر عاشق میشوند اثر شهره قوی روح 
  18. پشت پلک شب اثر مریم صمدی 
  19. بهین اثر هستی طریقت 
  20. تا ته دنیا اثر سوگند دهکردنژاد 
  21. با بهار اثر سیمین جلالی

 

اگر خواستید برام کامنت بگذارید. کتابهای هایلایت شده واگذار شده است.

آرزو

نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://nedaghghoraishi@hotmail.com

سلام آرزوجان
من کتابهای سهم من از زندگی و رنگ گل نسترن را میخواهم.بهم آدرس بدید میام میگیرم.







Salam Khoobi? Sharmande ke in hame javabet dir shod. Kheili in roozha gereftaram. Ma nazdike Ibn Battuta hastim age khasti behem begoo to ketab haii ke gofti be dastet beresooon

نوشین مامان هستی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

سلام عزیز دلم
حالا چرا دوستان امارتی؟؟؟؟
یک سوال داشتم ازت؟؟؟شما از من کتاب پیشت داری؟؟؟یکی دو تا از کتابهامو بیتا گفته داده به شما که بخونی،میخواستم بدونم هنوز کتابی از من پیشت هست؟؟؟من اول کتابهای خودم اسمم رو نوشته بودم؟؟؟؟

سلام نوشین جان
خوبی؟‌ برای اینکه کتابها تو امارات هستند و خیلی سخت میشه به تهران منتقلشون کرد.
در ضمن من در اولین فرصت کتابها را که مرتب کنم کتابهای تو را پیدا میکنم و بهت برمیگردانم

سمیرا پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

آرزو جون هر کدومشون قشنگتره برای من کنار بذار لطفا

سمیرا جان سلام
خوبی‌؟ تو کجائی دختر؟!!!!!!

مریم شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام
خوبی
خیلی کم دیگه رمان معرفی می کنی ؟
من تهران هستم می تونی رمان سایه ای بر بالین - دیوانه ها بهتر عاشق می شوند - ساغر - حصار سکوت - آینه وصال - پروین - آواز خاموش - حصار سکوت رو معرفی کنی
ممنون

سلام مریم جان
خوبی؟‌ من این کتابهایی را که گفتی خیلی وقت پیش خواندم ولی الان تو ذهنم نیست سر فرصت انشاءالله میخوانم و برات خلاصه میذارم. البته خیلی گرفتارم بهمین دلیل هم کمتر آپ میکنم.

maryam شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://marymohd.persianblog.ir

سلام. میخواستم بدونم همه ی 21 کتاب رو با هم چقدر قیمت گذاشتید؟ اگر مناسب باشه من همه ش رو با هم میخرم.

مریم جان سلام
همانطور که گفتم اینها مجانی هستند. هر که دبی باشد و بخواهد کتاب را بهش خواهم داد. موفق باشی

الهام سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من همیشه به وبلاگ شما میام و از دیدن و خوندن خلاصه و کتاب های جدیدی که می زاری لذت یم برم ولی بعضی وقتا دنبالشون یم گردم پیدا نمی کنم.
چرا یه کار مفیدی نمی کنی تا همه استفاده کن به جای دادنش به یک نفر مثلا اسکن کنی تو وبلاگ بزاری یا اینکه تایپ کنی و یا برای دانلود بزاری .
ممنون میشم به فکر بقیه خواننده باشی.

سلام و ممنونم
راستش خیلی گرفتار هستم. ولی هر کتابی که به صورت فایل به دستم برسه اینجا میذارم تا بقیه هم بتونند استفاده کنند.

نیلوفر سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ق.ظ http://www.iraniyan-music.blogfa.com

salam ye khaheshi dashtam azatoon mishe in roman haro toye weblagetoon baraye download bezarid?????mer30

حصار سکوت اثر عادله خسرو آبادی

سایه ای بر بالین اثر مهرنوش صفائی

نیلوفر جان سلام
خوبی؟ من فقط این دو تا کتاب را خودش را دارم و اینتر نت را هم گشتم نسخه تایپیش نبود. اگه دبی هستی به دستت برسونم؟

maryam دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

سلام. من میخواستم همه ی کتابهای شما رو بخرم. ولی شما هنوز بهم قیمت ندادید. میتونم از طریق ایمیل باهاتون در ارتباط باشم در این زمینه؟ maryam@tabatabaei.com

سلام من جواب را برات ایمیل کردم مریم جان

فاطمه از دبی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://osweh.blogfa.com

سلام آرزو جون. مرسی از اینکه کتابهایی را برای امانت گذاشتی. خوب بعضی از این کتابا که گذاشتی خلاصه شون و نظر خودت را نذاشته بودی در موردشون. لطفا جلوشون بنویس. با زهم مرسی گلم .
می گم راستی کتاب پرنده بهشتی را نداری ؟؟ نصفشو از 98یا خوندم . بعد مثل اینکه بنا به درخواست نشر علی تمام کتابهای این انتشارات را از سایت برداشتن . حالا موندم تو خماریش بدجور. منتظر جوابت هستم .

ممنون از تو.

فاطمه جان سلام
خوبی؟‌ببخش که جواب اینهمه دیر شد. کتابها از نظر من دو دسته هستند. یکسری را فقط یکبار میخونمشون و دیگه دوست ندارم تکرار کنم ولی سری دوم آندسته هستند که معمولاْ گاه و بیگاه من دوباره میخونمشون. این کتابهایی که اینجا گذاشتم همه از دسته اول هستند.

اگر خواستی بگو قرار بذاریم امارات مال یا ابن بطوطه هر کدام را خواستی بهت بدم.
کتاب پرنده بهشتی را دارم ولی نمیدونم اینجاست یا تهران باید چک کنم.

ساره سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://pooolak.blogfa.com

سلام آبجی .اگه یه وقتی تو ایران از این کتابا داشتی یه خبری بهم بده .برا کتابخونه های محروم می خوام .آخه آبجیت کتابداره .مخلصیم. زت زیاد.

سلام خوبی؟
حتماْ به محض اینکه بیام ایران کتابهامو دسته بندی میکنم و خبرت میکنم.

نسترن پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://iliapesar.persianblog.com

آرزو جون جایی هست که بشه متن این کتابا رو دانلود کرد؟

سلام نسترن جان
خوبی؟‌سایت 98ia متن بیشتر کتابها را داره فقط کافیه عضو بشی و دانلود کنی.

پاییز شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

حاجی حاجی مکه شدیا!!

سلام شرمنده خیلی گرفتار بودم

م یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام پس چرا دوباره رفتی پیدات نشد

سلام شرمنده خیلی گرفتار بودم

رها سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
خوبی؟
چرا دیگه کتابی برای دانلود نمیزاری؟

سلام خوبی؟
شرمنده این روزها خیلی گرفتارم ولی امروز یکی گذاشتم و سعی میکنم بیشتر دیگه بذارم.

مینا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://MINA_HL99@YAHOO.COM

سلام
اگه امکان داشته باشه میخواستم کتاب سهم من از زندگی را از شما قرض بگیرم .
با تشکر

سلام خوبی؟
شما دبی هستین یا تهران؟

زهرا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ق.ظ

وایییییییی
من اگه اونجا بودم همشو میخریدم ازت

خریدنی نیستند اینا همینطوری میخوام بدم بروند.

ترنم شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ق.ظ http://ta.kh.368@gmail.com

سلام سایتت فوق العاده است واقعا بهت تبریک میگم آرزوجان
نمیشه یه فکری هم برای ماهایی که تو ایرانیم بکنی....

سلام خوبی؟
ممنون از محبتت. خوشحالم که سایتم به دردت خورده. من ایران که بودم همیشه دنبال جایی بودم که کتابها را خلاصه گذاشته باشه که اینهمه پول بابت کتابها ندم بعد خوشم نیاد و نصفه ولشون کنم. وقتی چند دفعه این بلا سرم آمد تصمیم گرفتم اینجا را حداقل برای بقیه درست کنم که مشکل من را نداشته باشن.

شقایق دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://gravatar.com

سلام آرزو جان من دو تا از کتاباتو میخوام میتونی برام ایمیل کنی؟

سلام شقایق جان. کدام کتابها را؟ من فقط بعضی از آن ها را به صورت PDF دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد