رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - فصلهای زرد انتظار

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  فصلهای زرد انتظار
  • نام نویسنده: زهرا متین
  • تعداد صفحه: ۴۵۶ ص
  • شابک:  964-6104-61-4
  • قیمت: 65,000 ریال

وضعیت:  E-Book 

 

خلاصه داستان:  

داستان زندگی دختری زیبا به نام افسانه است. افسانه دختر عزیز دردونه پدر است که به خاطر این عزیر دردونگی و توجه بیش از حد پدر, نفرت مادر و برادراش را به دنبال خود داره. افسانه به طور اتفاقی عاشق جوانی به نام بهروز میشه ولی بهروز متاهل بوده و دائم به دنبال به دست آوردن افسانه بوده. افسانه هم در برابر عقل و قلبش قرار گرفته بوده و هرکدام یک فرمان به او میدادند. همزمان افسانه برای شرکت در عروسی بهترین دوستش به همراه پدرش سفری به شیراز  میکنه که آنجا با یک دکتر جوان به نام آرش آشنا میشه که بسیار آقا و ماه و نمونه و خلاصه کلام همه چیز تمام بوده و به سختی دل به افسانه میبنده. افسانه اما دل در گرو عشق بهروز داشته و توجهی به آرش نمیکنه و هرچه پدرش نصیحتش میکنه فایده ای نداشته. تا اینکه ....

 

داستان جذابی است که ارزش خواندن را داره       

من کتاب را از سایت 98ایها گرفتم و یک روزه کامل خواندمش.

  

لینک کتاب 

http://jiluah.persiangig.com/document/Fasl%20Haie%20Zarde%20Entezar.pdf

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ http://barg5995.blogsky.com

سلام.
من عاشق رمان هستم و بخاطر همین اومدم اینجا واقعا بهتون خسته نباشید میگم
موفق باشید

سلام و ممنون ونوس جان
موفق باشی

رها دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
فکر کنم فرهاد نبود بهروز بود
به نظر من که خیلی اخراش بد بود

سلام بله حق با شماست. اصلاحش کردم.

فاطمه از دبی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ

یه مدت نبودی آرزو جون. دلمون لک زده بود برای پیشنهادهای رمان که بهمون می دی . امیدوارم دیگه تند تند رمان بخونی که ما منتظریم .
می گم من شنیدم نوشته های خانم متین زیاد جذاب نیست. به نظر تو چطور می نویسه؟قلمش منظورمه.

سلام فاطمه جان
خوبی؟ ممنون از محبتت. چشم سعی میکنم. هرچند که خیلی این روزها گرفتار هستم.

راستش نوشته های خانم زهرا متین یک طوری است در عین اینکه یک جورایی جذاب است نچسب هم هست و معمولاً آخر داستانهاش دلخواهت تمام نمیشه

تنها یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

مررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد