رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - عشق توت فرنگی نیست

رمان   

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  عشق توت فرنگی نیست 
  • نام نویسنده: مریم عباس زاده
  • تعداد صفحه: 471 ص
  • وضعیت:  E-Book 

 

خلاصه داستان: ترمه بعد از قبولی دررشته دندانپزشکی به همراه دوستش شاداب از شیراز راهی تهران میشود و این درست در حالی است که پدرش دچار مشکلات مالی و حقوقی کارخونه اش است .برای همین او ابتدا ساکن منزل برادر و زن برادرش میشه که کنایه ها و رفتارهای زشت و تحقیرآمیز گاه و بیگاه زن برادر باردارش براش سخت میشه و یک مدت میره با شاداب و هم اتاقیهاش هم خوابگاه میشه و بعد ساکن خونه عمویش میشود و مشکلات زیادی رو از طرف اقوامش تحمل میکند ولی هیچ کدوم به بدی مزاحمت های گاه و بیگاه خسرو یکی از پسرهای شرور دانشگاه و بعد از آن پسرعموی تازه از خارج برگشته اش نیست...  

در پی این مسائل ترمه باهمفکری دخترعمو و دوستانش تصمیم میگیره یه نامزد قرضی برای رفع مزاحمت این دو نفر پیدا کنه اون کسی نیست جز پارسا دانشجوی ترم آخر دندانپزشکی و پسری که ۲ بار ناجی ترمه در مقابل مزاحمت های خسرو بوده کمک میگیرند و بعد از گذاشتن قرار و مدار باهم پارسا تک پسرخوش تیپ و پولدار آقای انصاری نقش خود را آغاز میکند ولی زمان زیادی نمی گذرد که…  

 

به نظر من رمان قشنگی بود و ارزش خواندن را داشت. من این کتاب را از سایت 98ایها دانلود کردم و نصفه روزه تمامش کردم. 

  

لینک کتاب

نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام آرزو جون
امروز رو اومدم که فقط ازت تشکر کنم.... در مورد انتخاب رمان، نظر و سلیقه شما رو خیلی قبول دارم و همیشه منتظرم تا کتابی رو معرفی کنی و من بخونمش..... عشق توت فرنگی نیست رو خوندم و باید بگم بنظر منم کتاب قشنگی بود وخیلی ازش خوشم اومد..

ازت ممنونم و برات آرزوی موفقیت میکنم و دوباره ازت میخوام که زود به زود آپ کنی

سلام طاهره جان
خوبی؟ ممنونم و خواهش میکنم. خوشحالم که با هم تو رمان هم سلیقه هستیم. شرمنده که این مدت کم پیدا بودم. به زودی دو سه تا رمان جدید اینجا معرفی میکنم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد