رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - نگاهم کن

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  نگاهم کن
  • نام نویسنده: الهام قسیم
  • انتشارات : علی  
  • تعداد صفحات: 504 صفحه  
  • نوبت چاپ: چاپ اول 1388
    قیمت کتاب:  8000 تومان

وضعیت:  E-Book

 

شرح پشت جلد کتاب: روزها می گذشتند و من هر روز صبح برای مواجه نشدن  با شروین خیلی زود از خانه خارج می شدم. در خانه هم هر کدام بدون توجه به دیگری  کارهای خود را انجام میدادیم. باور نکردنی بود .اما یک هفته بود که حتی یک کلمه هم با هم صحبت نکرده بودیم و قهر کردنمان به درازا کشیده بود. روز دوشنبه عزایم بود چون مجبور بودم سر کلاس او بنشینم.

 

خلاصه داستان:  

مدتها بود که این داستان را دانلود کرده بودم و وقت نمیکردم بخونم ولی وقتی شروع کردم آنقدر جذبم کرد که یکسره خواندمش. یک کمی داستانش شبیه دالان بهشت بود ولی تکراری بودنش چیزی از جذابیتش کم نمیکرد. 

این داستان را از سایت 98ia دانلود کردم و خواندم.     

فایل داستان

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://saghiyeshekaste.blogfa.com

سلام
من نمی تونم این کتاب و دانلود کنم

سلام
نمیدونم مشکل چیست؟ بقیه دوستان موفق شدند. یک بار دیگه تست کن اگه نشد ایمیلت را برام بذار تا برات ایمیل کنم.

طاهره شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام آرزو جون خیلی وقت بود که به سایتت سر نزده بودم .... رمان نگاهم کن رو من یکی دوسال پیش خوندم به نظر من کتاب قشنگیه در مورد جذابیتش باهات موافقم با اینکه داستانش کلیشه بود اما قلم نویسنده منو به خودش جذب کرد و باعث شد که جزو لیست کتاب های خوبم بذارمش ....
اما راستش رو بخوای در مورد خوندن کتاب عشق توت فرنگی نیست دودل بودم که حالا با خوندن مطلب تو تصمیم گرفتم اونم بخونم...........
بی صبرانه منتظر آپ های بعدیت هستم به خاطر ما هم که شده زود به زود بیا......

عسل شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://eshghe-ketab.blogfa.com

اخرین رمانی بود که خوندم
به نظرم یه داستانی با تقلیدی خیلی بد از روی غزال .
البته قلم قشنگی داشت نویسنده ولی درمقابل کتابی مثل غزال به نظرم زیاد جذاب نبود

وبلاگمون به روز شد خوش حال می شم یه سری به ما بزنید

کاملاً موافقم.

سارا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

کتاباتون خیلی قشنگند اما نمیدونم چرا دانلود نمیشه؟؟ لطفا زودتر راهش رو بگید. ممنون

سارا جان سلام
خوبی؟ این سایت فقط جنبه معرفی رمانهایی را داره که من میخونم و اگر فایل رمانی به دستم برسه اینجا میذارمشون. معمولاً آنهایی که برچسب ای بوک دارند دانلودش هم هست.

سارا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام رمان بسیار فوق العاده ای بود
ممنون

سمیرا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://sndanestani.blogfa.com

سلام عزیزم من نمتونم رمان نگاهم کن رو دانلود کنم ادرس امیلم اینه qoqayesahel@yahoo.com

ممنون میشم اگه بذاری تو ایمیلم

سلام
فایل را براتون به ایمیلی که داده بودین فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد