رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - شاه ماهی

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  شاه ماهی
  • نام نویسنده: عاطفه منجزی
  • تعداد صفحه: 668 ص
  • شابک:  ٩٧٨٩٦٤١٩٣١٠١٠
  • قیمت: 150,000 ریال

وضعیت:  Reading

 

خلاصه داستان:  

هنوز شروع به خواندن نکردم. در سفر اخیر با توجه به خواندن خلاصه داستان برگرفته از وبلاگ http://eshghe-ketab.blogfa.com  

داستان در مورد جوانی از نوادگان قاجاره . او با قید ضمانت زنی را که به خاطر چک های همسرش که در یک سانحه هوایی کشته شده به زندان افتاده است را آزاد می کند . او حاضر است تمام مبلغ چک را پرداخت کند به شرط اینکه آن زن به همسری او درآید . حال ماهنوش باید انتخاب کند . میله های زندان یا بند اسارت به کامران افشار ...  

و علاقه ای که به نوشته های خانم منجزی دارم مثل تیه طلا و ... خریدمش و در اولین فرصت میخونمش و این پست را کامل میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

آرزو جان بهت پیشنهاد می کنم کتابهای انتهای سادگی و مجنون تر از فرهاد رو حتما تهیه کنی و بخونیش و بهت اطمینان میدم حسابی از خوندن کتاب شاه ماهی غافلگیر میشی... انقدر قشنگ و رونه و در نهایت پختگی نوشته شده این کتاب که خدا میدونه...
راستی نویسینده اون دو کتاب بالایی خانم م.بهارلویی هست.
شاد باشی دوستم.

سلام و ممنون از راهنمائیت. باهات موافقم من هم شاه ماهی را خیلی دوست داشتم. در اولین فرصت کتابهایی که گفتی را تهیه میکنم و میخونم. موفق باشی.

آزیتا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام . من رمان شاه ماهی رو خوندم ، خیلی خیلی قشنگه. ارزش خوندن داره .

سلام خوبی؟
کاملاً موافقم من هم خیلی خوشم آمد

لیلا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

رمان شاه ماهی بسیار قشنگ است به همه خواندن آن را توصیه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد