رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - سکوت در انتظار

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  سکوت در انتظار 
  • نام نویسنده: مهناز صیدی 
  • نشر: شادان

وضعیت:  Personal Collection

 

 این داستان از آن سوژه‏هایى است که نگاه نویسنده، به آن جانى دوباره داده و خواننده را به دنبال خود خواهد کشاند. گاهى ساده‏ترین موضوعات دستمایه کار نویسنده‏اى صاحبِ سلیقه مى‏شوند که خواننده را به دوباره نگاه کردن وادار میسازد: دوباره دیدنِ آن چه شاید خیلى ساده از کنارش گذشته و جدى نگاهش نکرده است. این همان هنر و رسالتِ نویسنده است که اگر به انجام برساند، کارِ خود را کرده است، کارى کارِستان! شاید با ایجاد تأمل بیشتر در خوانندگان، آن تاثیر لازم صورت پذیرد تا از قیدهاى اضافى و گاهى غیرمنطقى خلاص شویم.

خلاصه داستان به روایت سایت شادان:   

داستان دختری است که به خاطر وابستگی زیاد به خانواده و ترس از تنها شدن مادر و خواهرش، زندگی خود را به گونه ای دیگر رقم می زند و در واقع بهترین دوران زندگی خود را فدای نزدیکانش می کند؛ اما در طی مسیر داستان، مسائلی پیش می آید که او نیز کم کم می تواند شرایط خود ودیگران را بهتر ببیند و تغییر دهد. 

 

خلاصه داستان: 

داستان زندگی دختری به نام ارغوان است که با خواهر و مادرش به تنهایی زندگی میکنند. ارغوان بعد از ازدواج مادر با حاجی که مرد بسیار خوبی بوده وارد یک مسیر تازه در زندگیش میشه و نیما پسرحاجی با یک لج و لجبازی بچه گانه دشمن ارغوان میشه و ... دست تقدیر این دو را سر راه هم قرار میده و ...

 

من این داستان را خیلی خیلی دوست داشتم و از آن داستانهایی است که هنوز از خواندن قسمتهایی از آن لذت میبرم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد