رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - بغض غزل

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  بغض غزل 
  • نام نویسنده: فرخنده موحدی 
  • تعداد صفحه: 482 ص
  • شابک:  978-964-2835-40-9
  • قیمت: 70,000 ریال

وضعیت:  E-Book 

 

خلاصه داستان:  

داستان زندگی غزل است که متوجه میشه صمیمی ترین دوست برادرش سهیل، عاشق عسل خواهرش است و زمانی که عسل تصمیم میگیره با آرش ازدواج کنه. سهیل ضربه بدی میخوره این ضربه و عشق عمیقی که ناخواسته و از صمیم قلب غزل به سهیل داشته آنها را به هم نزدیک میکنه. دست تقدیر و بیماری سهیل ...

 

داستان جذابی است که ارزش خواندن را داره       

من کتاب را سری آخر که ایران بودم خریده و تازه الان خواندم. بعد از سایت 98ایها گرفتم و اینجا فایلش را هم براش شما گذاشتم.

  

لینک کتاب 

http://jiluah.persiangig.com/document/BoghzEGhazal.pdf

نظرات 8 + ارسال نظر
طاهره جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام ارزوجون سایتت فوق العاده است بخصوص برای من که عاشق رمانم میتونی برای امثال من که تو ایرانیم کاری بکنی یعنی کتابی به دستم برسونی ؟

سلام خوبی؟
ممنون از محبتت. خوشحالم که سایتم به دردت خورده. من ایران که بودم همیشه دنبال جایی بودم که کتابها را خلاصه گذاشته باشه که اینهمه پول بابت کتابها ندم بعد خوشم نیاد و نصفه ولشون کنم. وقتی چند دفعه این بلا سرم آمد تصمیم گرفتم اینجا را حداقل برای بقیه درست کنم که مشکل من را نداشته باشن ولی برای ارسال کتابها کاری نمیتونم بکنم چون بیشترشون الان دیگه اینجا هستند ولی هر کتابی به صورت ای بوک به دستم برسه براتون اینجا میذارم که بتونین بخونین.

مهدیه چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام ارزوجون رمان نواوادریس روخوندی؟نمیدونی قشنگن یانه؟

سلام مهدیه جان
خوبی؟ نه متاسفانه من این کتاب را نخواندم. اگه خواندی و قشنگ بود به من هم بگو.

فاطمه از دبی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

من رفتم خوندمش ... زیاد جذاب نبود .. حالا نمی دونم چون کتابای قشنگ زیاد خوندم این توشون جالب نبود یا کلا اینطوری بود ... ولی مرسی که معرفیش کردی ..

فاطمه از دبی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ

می گم راستی آرزو جون رمانهای خانم جهان آرا هیچ کدوشون رو نداری؟
عاشق منتظر - نوا

نه فاطمه جان. من کتابهاش را ندارم

ندا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://jojojojoj.blogfa.com

سلام وبلاگتون خیلی عالی بود من که خیلی خوشم اومد موفق باشید.راستی من چند سال پیش یک کتابی خوندم البته تا نصفه خیلی دنبال این کتابم اسمشا یادم رفته داستانش این بود(یک دختریه که به فرزند خوندگی توسط یک خانواده ثروتمند در میاد و عشقی بین او و دبیر ریاضیش که اسمش هومن بود بوجود میاد )ممنون

سلام خوبی؟
ممنون از محبتت. حقیقتش کتابی که میگی خیلی آشناست ولی هرچه فکر میکنم اسمش یادم نمیاد شرمنده.

کافه رمان جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://cafe-roman.com/forum/index.php

سلام وبلاگ زیبایی دارید و مطالب خوبی گذاشتید اگر مایل بودید به انجمن ماهم سری بزنید فکر می کنم در یک زمینه فعالیت می کنیم .

سوگند سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.roman-mikhay.blogfa.com

سلام خوبی؟
من عاشق رمانم یه وبم در همین مورد زدم خوشحال میشم بیای پیشم
میشه منو با نام رمان میخوای لینک کنی؟ به منم بگو با چه اسمی لینکت کنم مرسی

سلام ممنون خوبم. لینکتون متاسفانه باز نشد!!

reza جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://roman4u.com

سلام وبلاگ عالی دارید

من هم مثل شما در زمینه رمان فعالیت میکنم به برای همین سایت roman4u.com رو راه انداختم اگه تمایل به مدیریت در سایتو دارید با عضویت در سایت و اطلاع دادان به من شما هم یکی از از مدیران سایت تازه تاسیس ما بشین.

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد