رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - بهین

رمان

 بدون تصویر

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: بهین 
  • نام نویسنده: هستی طریقت
  • شابک: 7-008-193-964
  • قیمت: 88.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: 551ص
  • سال چاپ: 1387
  • انتشارات: نشر علی

وضعیت:  ToBeRead

 

شرح پشت جلد کتاب: در رویا او را میبیند و با وی حرف میزند...

تصویر مبهمی از دخترکی که چادری گلدار به سر دارد و طره ای از موهای مشکی اش از کناره های چادر بیرون زده است، او را هرگز نمیشناسد ولی در میان خطوط سیاه نقاشی سیاه قلم ناخودآگاه نقشش میزند. 

خلاصه داستان: ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://p20eyman@yahoo.com

داستان بسیار جالب و پر فراز و نشیب و یک کم اعصاب خورد کن با یکم اشکالای فنی کوچیک . در کل رمان قشنگیه دوست دارم با نویسندش یه تماسی داشته باشم

من هنوز هم نتونستم این کتاب را تمام کنم. تا یک جائی خواندم و بعد ولش کردم

هنگامه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://hengamehtarighat@yahoo.co

سلام من خواهر هستی طریقت هنگامه هستم... مرسی که اسم و مشخصات کتاب رو گذاشتید. البته ازتون دلخورم که کتاب رو هنوز تموم نکردین چون واقعا یه جاهایی تو داستان هست که تا نخونید نمیتونید در مورد کل کتاب نظر بدین... حالا اگه خواستید ایمیلم رو گذاشتم با من تماس داشته باشید خوشحال میشم خانوم من... البته اگه اسمتونم بهم بگید ارتباط بهتری میتونیم باهم داشته باشیم.درضمن کتابهای دیگه هستی هم توی بازار هست خواستید بگیرید و بخونید مطمئنم که خوشتون میاد:)

سلام و ممنون از محبت شما.
ببخشید که جواب دیر شد. امروز بعد از مدتها من سروقت این وبلاگ آمدم. در مورد کتاب من یک عادت بد دارم آن هم این هست که اگه کتاب جذبم نکنه هر چه هم تلاش کنم نمیتونم تا تهش برم. در مورد این کتاب هم همین اتفاق افتاد ولی چشم حتماً کارهای دیگر ایشان ر ا هم میگرم و میخوانم.
ممنون و موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد