رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - چشمهایی به رنگ عسل

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  چشمهایی به رنگ عسل 
  • نام نویسنده: زهره کلهر

وضعیت:  E-Book

 

خلاصه داستان: این داستان را من قسمت به قسمت از وبلا گ رامانا جون گرفتم و کامل که شد، خواندم. قلم نویسنده به نظرم بسیار بسیار جذاب بود و داستان علیرغم موضوع رویایی، رومانتیک و فراتر از واقعیتی که داشت، کشش زیادی داشت و از خواندنش لذت بردم. 

 مرسی رامانا جون.    

 

داستان زندگی دختر بینهایت زیبایی به نام شیدا که توی یک خانواده خیلی مرفه و ماه زندگی میکرده در عشق اول شکست سختی خورده که باعث آسیبهای روانی زیادی براش میشه و برای فرار از آنها برای کار به یک شرکت میره که با رئیس شرکت فرزاد عشقی آتشین پیدا میکنند و ....

 

فایل داستان

نظرات 9 + ارسال نظر
کرم کتاب چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام احوال شما خوبید اخیش راحت شدم چقدر چرت بود رمان _من او_ نه که خیلی جذابه روشم نوشته چا÷ بیست یکم واقعا ÷ولهامو واسه خریدن کتابهای من او روی جاده نمناک مسافران مه زخم کهنه در میان تاریکی هدر دادم در عوض از خرید نیوشا ریشه در عشق _ سهم من از زندگی دختر زشت راضی ام در مورد اسکارلت و بر باد رفته هنوز نظری ندارم اخه کلا من با رمان خارجی اساسی مشکل دارم فکر کنم خوندنشون تا اخر سال طول بکشه من موندم نرگس عینی بعد از سیاوش چرا باید دنبال رمان مزخرف در میان تاریکی را بنویسه من حتی نتونستم جلد اول و تا اخر بخونم به نظرم کتاب باید جذاب و گیرا باشه که بعد از خوندنش ادم بگه وای چه زود تموم شد نه این که بگه اخیش تموم شد درست میگم خواهر من جذاب م÷ل بامداد خما ر که بعد از گذشت 10 سال از خوندن اون رمان هنوز حس قشنگی بهش دارم یا دالان بهشت یا مستانه عشق یا غزال که با خیلی از مطالب این کتاب ها زندگی کردم در اخر ببخشید این کامنت من طولانی شد اخه می خواستم م÷ل من گول این کتابهای مسخره رو نخورید برید بخرید راستی تعریف ازاده خانم و نویسنده اش و رو زیاد شنیدم با زحمت گیرش اوردم خریدمش ولی به 60 صفحه نکشید گذاشتم کنار این موضوع در مورد کلیدر محمود دولت ابادی ام صدق میکنه واقعا نمیدونم چرا وقتی کتاب فروش نمیره با ترفند نایاب بودن سعی در انداختن این کتاب به خلق الله دارند در ضمن اینم بگم از این به بعد کتاب هامو از طریق وب شما تهیه میکنم اینجوری دیگه مطمئنم امتحانشو ÷س داده بازم معذرت بابت زیاد شدن متن ا

سلام خوبی؟
ممنونم از محبتت. مرسی که بهم گفتی. اینطوری کتاب خریدنی حواسم را جمع میکنم. :)

عسل شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://alpa2.blogfa.com

با اجازه من وبلاگ شمارو لینک کردم

خواهش میکنم. :)

عسل شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://eshghe-ketab.blogfa.com

راستی اینم عکس کتاب چشم هایی به رنگ عسل

http://taksell.com/images/shop/b22.jpg

یکدنیا ممنون از محبتت. :)

رها سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام مرسی کتاب قشنگی بود. راستی چرا اینقدر دیر به دیر کتاب میزاری؟

سلام خوبی؟
خواهش میکنم. اوائل ایران بودم تند تند کتاب میخریدم. ولی الان هر موقع میرم ایران یا مهمون داره برام میاد کتاب به دستم میرسه. برای همین تنبل شدم

کرم کتاب سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام کم ÷یدای نیستتد من غوغای همیشه و به رنگ شب و خوندم توصییه می کنم بخونید ارزششو داره البته به رنگ شب در حد موضوع رمان ارام هستش ولی با قلم بهتر در حال حاضر دارم کتاب بادبادک باز رو می خونم امیدوارم باتعریفی که ازش شنیدم بیارزه تا بعد خدانگهدار

مریم چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام خوبی
خسته نباشید
رمان رو خوندم داستانش زیاد ملموس نیست من بیشتر دوست دارم رمانی که می خوونم حالت واقعی تری داشته باشه خیلی غیرواقعی نباشه مثل برزخ اما بهشت مثل هم خونه از این دست رمانها بهم معرفی کن من هر روز به ساییت سر می زنم زودتر خلاصه ها رو بذار از رمانهای خارجی ترجمه شده هم اگه چیزی سراغ داری بذار از خودت هم بیشتر بگو دوست دارم باهات بیشتر آشنا بشم

سلام خوبی؟
مرسی دقیقاً نظر من هم همین بود.
در مورد من اگه بیشتر میخواهی بدونی وبلاگ پسرم را چک کن آنجا کم و بیش با من هم بیشتر آشنا میشی ;)
موفق باشی
http://jiluah.persianblog.ir

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام آرزو جان. خوبی؟
می گم تو کتاب بی ستاره (مریم ریاحی) را نداری؟
هر جا می گردم پیدا نمی شه.
باز هم مرسی از کتابای جدیدی که معرفی کردی.
راستی کتاب هوس - بخت سپید زمستان (مهناز صیدی)- تیه طلا- یاسمن را خریدم و خوندمشون . همشون قشنگ بود.
بازهم ممنون.

سلام خوبی؟
من کتاب بی ستاره را دارم. به زیبایی همخونه اصلاً نیست. :) من از کتاب فروشی اکباتان خریدم عید هم که ایران بودم هنوز داشت.

sum-set چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
ممنون از زمانی که صرف می کنی.
اگر بتونی به من بگی چه طور می توانم رمان تقدیر شیرین زهرا اسدی راپیدا کنم خیلی ممنون میشم.
درواقع بگو ازکدام انتشارات است؟؟؟
بسیار ممنونتم.

سلام خوبی؟
کتاب تقدیر شیرین زهرا اسدی هم جزء کتابهای بسیار جذابی بود که من تا الان خواندم. الان انتشاراتش را نمیدانم کتاب هم تهران است. فردا ما راهی تهران هستیم. میگردم کتاب را پیدا میکنم و بهت انتشاراتش را میگم.

آیدا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://aida-16.blogfa

سلام واقعا که خسته نباشی وبلاگت خیلی خوبه واسه ما رمان خونا!راستی من کتای چشم هایی به رنگ عسل رو خوندم قشنگه ولی دیگه نویسنده توی رویا زندگی می کنه نه؟راستی شما تا حالا چند تا کتاب خوندی؟راستی لینک شدی.فعلا بای

سلام بله دقیقاً همینطوره.
ولی در مجموع رمانش سرگرم کننده بود.

نمیدونم شمار کتابهایی که خواندم از دستم خارج شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد