رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

معرفی

من یک مامان سی و دو ساله‌ عاشق کتاب هستم که از کوچکترین فرصتی برای خواندن استفاده میکنم.

حالا فرقی نمیکنه رمان لاتین باشه یا فارسی باشه٬ اگه جذاب باشه تا تهش را در نیارم ول کن نیستم. smilie بارها پیش آمده که یک سره تا خود صبح مشغول مطالعه رمان مورد علاقه‌ام بودم.

خیلی وقت بود که تصمیم داشم یک وبلاگ برای کتاب ایجاد کنم که تا الان فرصتش پیش نیامده بود. امروز بالاخره تصمیم گرفتم که این وبلاگ را راه بندازم. امیدوارم که وبلاگ موفقی از آب در بیاد.

لطفاً نظر یا پیشنهادی اگه دارین با من در میان بذارین!  

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ

تصادفی سر به وبلاگت زدم کتاب آدم رو رشد می ده حالا میخواد هر چی باشه من معتاد pdf هستم اگه کتابی رو خوشت اومد منم شریک کن . موفق یاشی
Mahdi_valipour@yahoo.com

چشم حتماً

الهام چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://elsoltanolkotabi@gmail.com

من عضو نیستم ولی از خوندن رمان خیلی لذت میبرم عشقه را هم بهت توصیه می کنم
چنانچه pdf رمان فارسی یا انگلیسی را داشتی در صورت امکان برام بفرست

هاله جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام.
به خاطر رمان ها ممنونم. اطلاعات خوبی را گذاشتید. لطفا رمان هارو برای من هم ارسال کنید. ممنونم. موفق باشید.
h_hajkazemi@yahoo.com

هاله جان سلام
خوبی؟ من رمانهایی را که به صورت ای بوک دارم همینجا زیر شرحش میذارم بقیه را هم خود کتاب را دارم که ایران هم نیستم که باهاتون تقسیمش کنم. شرمنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد