رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان انگلیسی - Romance

رمان

His Majesty's Marriage - Harlequin Romance

by  Rebecca Winters and Lucy Gordon

وضعیت: Travelling- Personal Collection

شرح پشت جلد:

His Royal Highness is looking for a bride

The Prince's Choice by Rebecca Winters and The King's Bride by Lucy Gordon

Two exciting, emotional novellas set in the glamorous world of European Royalty

 

وضعیت کتاب در بوک کراسینگ:     http://www.bookcrossing.com/journal/673007

پ.ن: در تاریخ ۲۶/۰۸/۱۳۸۶ به صورت امانی در اختیار رها قرار گرفت

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهین شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
تا من به خودم بجنبم همه رو دادی به رها خانم .ای داد بیداد

مهین جان سلام
سه تا کتاب دیگه ثبت کردم اگه خواستی بگو آنها را برات بفرستم :)

سروین شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

ببخشید من چه جوری میتونم از این کتابها بخونم؟

سلام
میتونی همینجا کامنت بذاری برای هر کتابی که دوست داری بخوانی. من برایت با پیک یا پست میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد