رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی- مهر و مهتاب

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: مهر و مهتاب 
  • نام نویسنده: تکین حمزه‌لو
  • شابک: ۱-۲۷-۷۲۵۹-۹۶۴
  • قیمت: ۳۷.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۲۴
  • سال چاپ: ۱۳۸۱
  • انتشارات: شادان

وضعیت:  Travelling

شرح پشت جلد کتاب: از مهتاب عشق تا مهر زندگی

مهتاب یادآور عشق است و تکرار دلدادگی. و مهر در پس مهتاب و نمایانگر گرمای زندگی.

مهر و مهتاب همان گرمای عشق در زندگی است و روایت تکراری است از تازگی‌ها با نیم نگاهی متفاوت.

تو را نمیدانم اما٬ اولین نگاه من به تو نه از سر مهر بود و نه در زیر ماهتاب. ولی روزگار بارها و بارها نگاه ما را درهم آمیخت تا به تو بیندیشم و اینبار از سر اندیشه و عشق تو را نگریستم. هرچند که همگان این نگاه را خالی از فکر پنداشتند و من هنوز نمیدانم که ابتدا اندیشیدم و سپس عاشق شدم و یا در پی عشق٬ به فکر فرو رفتم. امروز مرور میکنم آن روزها را و یقین دارم بسیار همچون من٬ نیازمند این نگاه به زندگی هستند و شاید این تجربه٬ آنان را به راهی که هموارتر است برساند.

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختری به نام مهتاب است که عاشق پسری ساده و جانبازشیمیائی به نام حسین در دانشگاه‌شون میشه که این عشق و عاشقی علیرغم مخالفت شدید والدین دختر٬ منجر به یک ازدواج بسیار موفق میشه که شش سال طول میکشه و حاصل آن یک پسر کوچولو است ....

پ.ن: امانی از طاهره جون مامان فاطمه زهرای عزیز گرفته شد. مرسی طاهره جون.    

پ.ن.۱۳/۱۰/۱۳۸۶: در اختیار بیتا جون مامان کیان و کیارش عزیز قرار گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
تارمی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://tarmita.blogfa.com

مرسی. جالبه

eladi شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.eladi.blogfa.com

مرسی رمان خیلی قشنگی بود اگه میتونی چند تا دیگه هم معرفی کن


الهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد