رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - کویر تشنه

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: کویر تشنه
  • نام نویسنده: مریم اولیایی
  • شابک: ۹-۵۶۰-۳۲۸-۹۶۴-۹۷۸
  • قیمت: ۶۵.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۸۵ص
  • سال چاپ: ۱۳۸۶
  • انتشارات: پیکان

وضعیت:  Personal Collection- Available

شرح پشت جلد کتاب: سعی کن هیچوقت عاشق نشی. عشق تا جائی زیباست که روش تسلط داری و میتونی مهارش کنی. وقتی فرمانروای تو شد و تو را دنبال خودش کشید٬ وقتی مثل مردابی تو رو در برگرفت٬ دیگه نهایت ذلته. و من ذلیل شدم. حالا قصه رنجی رو تعریف میکنم که فقط به جرم عشق کشیدم....

در اندرون من خسته دل ندانم کیست

                               که من خموشم و او در فغان و در غوغاست.

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختری به نام مینا است که بدون عشق با عادل پسر دوست پدرش که مردی بسیار فهیم٬ آقا٬ منطقی٬ و از همه مهمتر عاشق دل خسته مینا بوده ازدواج میکنه٬ در حالیکه خودش عاشق اردشیر پسرعموی عادل بوده و پنهانی باهاش تلفنی در ارتباط بوده٬ بعد از ازدواج هم اردشیر دست از سرش بر نمیداره و گاه و بیگاه شعله های عشق خاموش را در او شعله ور میکنه و نمیذاره گوهری را که در کنار خودش داره بشناسه و ...

بعد از بدنیا آوردن دختری به نام سپیده اردشیر باعث میشه که از عادل جدا بشه و به عقد او در بیاد که از آن زمان لحظه به لحظه عذاب میکشه و تازه قدر عادل را میدونه که دیگه بسیار بسیار دیر شده بوده!!! و تا نهایت در منجلاب اردشیر غرق شده بوده و ....

پ.ن: این دوّمین کتاب سال ۱۳۸۷ بود که خواندم و خیلی خیلی چسبید با اینکه کمی تا اندکی روی اعصابم راه میرفت. ۵ فروردین شروع به خواندن کردم و ۶ فروردین تمامش کرده بودم.

پ.ن: دوّمین کتاب نویسنده رمان دو جلدی الهه ناز. خیلی دوست دارم این کتاب را هم بخوانم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
کتاب الهه ی ناز خیلی قشنگه حتما حتما بخون
حالا این کتاب کویر تشنه قشنگه یا فقط میره روی اعصاب ؟
منم سال ۱۳۸۷ کتابهای که گفتی قشنگه خوندم همخونه ( که عاشقش شدم )-تیه طلا -افسون سبز - دختری در مه و ... .
و نقل قول از مادرم که میگه به احتمال زیاد من امسال توی دانشگاه مشروط میشم .

زهرا جان سلام
خوبی؟ من خودم خوره کتاب هستم میتونم حدس بزنم تو چه حسی داری. ولی درست واجبتره. کتاب را بذار برای مواقع بیکاری‌ات.

در مجموع کتاب کویر تشنه بد نبود و ارزش خواندن داشت. :)
من هم عاشق همخونه شدم هرچه هم تکرار میکنم و از اول میخونم خسته نمیشم. تیه طلا هم همینطور.

نگار سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.nsh---96.blogfa.com

سلام

خواستم بهت پیشنهاد کنم رمان الهه ناز رو حتما بخون
توی این وبلاگ میتونی بخونیش ... البته وبلاگ خودم نیست
www.romanirani.blogfa.com
حتما بخونیشااااااااااا

مرسی از پیشنهادت :) رفتم سایت رامانا و رایکا را هم گرفتم و خواندم. :X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد