رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - یاسمن

رمان

 مشخصات کتاب:

  • نام کتاب: یاسمن
  • نام نویسنده: منیر مهریزی مقدم
  • شابک: ۴-۸۲-۷۵۴۳-۹۶۴
  • قیمت: ۵۲.۰۰۰ ریال
  • تعداد صفحات: ۴۰۰ص
  • سال چاپ: ۱۳۸۶
  • انتشارات: نشرعلی

وضعیت:  Personal Collection- Available

شرح پشت جلد کتاب: ندارد

خلاصه داستان: این داستان٬ داستان زندگی دختری بسیار بسیار زیبا به نام یاسمن است که در پاریس زندگی کرده و با تربیتی کاملاً ایرانی بزرگ شده و به زبان فارسی مهارت کامل دارد (البته به جز اصطلاحات و ضرب المثلها) که همین باعث حالت طنزگونه داستان میشه. یاسمن با عشق بسیار به تنهائی به ایران سفر میکنه و به منزل عمه اش میره. در آنجا مورد عشق عمه و رزیتا دخترعمه اش و پیمان پسرعمه بسیار شلوغ و شاد و شنگولش قرار میگیره. پسرعمه دیگرش پوریا که درست نقطه مقابل پیمان بوده یواش یواش از لاک تنهائی خودش خارج میشه و عاشق دخترعمه پری روی خود میشه و داستان ماجرای عشق شیرین یاسمن و پوریاست و بسیار جذاب است ....

پ.ن: این اوّلین کتاب سال ۱۳۸۷ بود که خواندم و خیلی خیلی لذت بردم. یکروزه هم تمامش کردم.

پ.ن: کتابهای دیگر این نویسنده پارسا و ساحل آرامش است.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانومی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

سلام آرزو جان خیلی خوبه که رمان معرفی میکنی من خودم عاشق رمانم عالیه عزیزم به کارت ادامه بده من تورو لینک میکنم که آدرستو گم نکنم و همیشه بیام پیشت
فدات ...بوس

محسن سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://mohsen025.blogfa.com

خانوم حقیقت پناه سلام. ازتون می خواستم بیوگرافی خانوم مهناز صیدی را در وبلاگ بگذارید تا من هم بتونم اون رو در وبلاگم نمایش بدم. پیروز باشید

رویا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام من پیشنهاد می کنم که کتاب عشق ماندگار هم معرفی کنید البته برای مجردها مر۳۰

سلام مرسی
اینبار که بیام تهران این را هم حتماً میگیرم. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد