رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان انگلیسی - The Seeker

رمان

The Seeker - Silhouette Romance

by  Elizabeth August

وضعیت: Available

شرح پشت جلد:

Found : One Tall, Dark Cowboy

Intuition had led Amanda MacGreggor to the faraway land of cowboys and coyotes. Now, glimpsing the lone rider silhouetted against the South Dakota sky, she sensed that she was about to meet her destiny, An impulse had drawn Amanda to Hawk Stone's ranch, but it was sheer courage that allowed her to stay. The cowboy's dark scrutiny unnerved her more than she would ever admit. Yet Amanda sensed that Hawk felt it, too- The magnetic attraction, The compelling need... The growing awareness that it wasn't mere chance that had brought them together

وضعیت کتاب در بوک کراسینگ:     http://www.bookcrossing.com/journal/522390

قشنگ بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستیژ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://iran-o2.blogsky.com

سلام آرزو خانم
کار جالبی رو توی این وبلاگ انجام میدید... ولی یه سوال برای من پیش اومد. ما چطوری باید این کتابها رو گیر بیاریم و بخونیم؟
امکانش نیست که فرضا PDF این کتابها رو بذارید برای دانلود؟
یا امکان خریدشون رو فراهم کنید؟
راستی یکی از کتابها رو نوشته بودید که توی راه دانشگاه و توی سرویس خوندید، راستش کنجکاو شدم که دانشجوی کدوم دانشگاهید؟ ببخشید قصد فضولی ندارم به خدا! آخه خود منم دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه کرمان هستم....
به هرحال از آشنایی با شما و وبلاگتون آشنا شدم...
در پناه خداوند
شاد باشید و ثروتمند و قدرتمند

خانومی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

آرزو جون نمیشه رمان دانلود کرد اینارو که اسمشونو میگی البته رمانای فارسی رو ؟
میشناسی جایی رو که بشه دانلود کردشون ؟
مرسییییی گلم

سلام
چطوری؟ راستش من جائی را ندیدم که بشه رمان مجانی دانلود کرد اما اگر پیدا کردم اینجا حتماً میذارم. :)

نرجس سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

سلام آرزو خانم.... من هنوز منتظر کتابهای درخواستیم هستم....
البته منتظر نوبت امانت

سلام
لطفاً برام آدرس بذار تا بتونم برات کتاب بفرستم. هفته آینده دارم میام تهران.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد