رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - شیدایی

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  شیدایی
  • نام نویسنده: فهیمه رحیمی
  • شابک: 964-6043-97-6
  • قیمت: 53,500 ریال
  • تعداد صفحات:532 ص
  • سال چاپ: 1385تیر
  • انتشارات:  چکاوک

وضعیت:  Travelling

 

خلاصه داستان: داستان زندگی دختر جوانی به نام تارا است که بسیار نجیب و معصوم بوده و عاشق حکمت نامی میشه. ولی بازی تقدیر باعث میشه که او در لج و لجبازی با حکمت با فرد ثروتمندی به نام عماد آهنچی ازدواج کنه.  عماد قبلاً ازدواج کرده بوده و به تارا میگه که چون بچه دار نمیشده همسرش ازش جدا شده. تارا بعدها متوجه میشه که عماد بهش دروغ گفته بوده و حتی 2 تا فرزند زیبا هم از همسر خارجی ش داره ولی فقط برای اینکه بتونه سهم الارث پدری را به نام خودش بکنه و به چنگ بیاره به ایران میاد و با تارا ازدواج میکنه!!! خلاصه که تارا از عماد جدا میشه و ضربه خیلی سختی میخوره و ....

 

  

کتاب برای یک بار خواندن به نظرم خوب بود و آدم را حسابی جذب میکرد. من دو روزه تمامش کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
vahid جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام
سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گم.یه سوال داشتم امیدوارم با توجه به اینکه شما اهل رمان خواندن هستید بتوانید من را راهنمایی کنید.
من یه کتاب رمتن فوق العاده عاشقانه از اونایی که اشک آدم را در می یاره هستم که داستانش به این صورت باشه که یه پسر و دختر عاشق هم می شناونم چه عشقی،حاضرن واسه هم بمیرن.پسره می ره خواسگاری دختره ولی بابای دختره به علت اینکه پسره اول راهشه(سربازی نرفته و کاری که داره زیاد پول دار نیست آخه بابای دختره میلیاردره) یا به هر دلیلی مثل مثل هم نبودن فرهنگ هاو...قبول نمی کنه و از اون به بعد دخترو پسر روزی 100 با می میرن و زنده می شن که چطوری باید به هم برسن.
اگه بتونی در این مورد رمانی واسم پیدا کنی که بتونه روی بابای دختره تاثیر بزاره ازت ممنون می شم.فقط می خوام رمان فوق العاده تاثیر گزاری باشه.
مرسی
بهم mail بزن vahid_24_9@yahoo.com

اگه بتونی کمکم کنی خیلی ممنون می شم.

سلام خوبی؟
هرچه فکر کردم رمانی با این مشخصاتی که گفتین به یادم نیامد. شرمنده.

فاطمه از دبی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://osweh.blogfa.com

سلام.سال نو مبارک. وبلاگتون واقعا خوب و پرباره. همیشه بهتون سر می زنم.
من هم از رمان خون های درجه یکمو ولی چون توی ایران نیستم متاسفانه دسترسی چندانی به کتابها ندارم. ولی با کمک وب شما تونستم چندتا رمان نخونده را سفارش بدم.امیدوارم نظراتمون و سلایقمون شبیه هم باشه.
مرسی از تلاشتون و زحماتتون.
سال خوبی داشته باشین.

ممنونم از محبتت فاطمه جون

کانگانا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://afsoonesabz-70.blogfa.com

سلا وب جذاب و پرباری داری من به شخصه خیلی خوشم اومد.من توی وبم لینکت کردم خوشحال میشم تو هم اینکار را بکنی .توی وبم رمان میذارم و دارم رمان افسون سبز را تایپ میکنم.منتظر حضور گرمت هستم بای بای.....

سلام خوبی؟
واو چه سایت جذابی داری. کلی ذوق کردم. :) موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد