رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - رایکا

رمان  

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  رایکا
  • نام نویسنده: فهیمه سلیمانی 
  • شابک: 964-7928-76-9
  • قیمت: 50,000 ریال
  • تعداد صفحات:456ص
  • سال چاپ: چاپ اول تیر ماه سال 1387
  • انتشارات:  شقایق

وضعیت:  E-Book

 

خلاصه داستان: این داستان را من قسمت به قسمت از وبلا گ رامانا جون گرفتم و خواندم. تا وسطهای داستان به نظرم بسیار جذاب و پر کشش بود ولی از آنجا بود که دیگه داستان جذابیتش را از دست داد. انگار که نویسنده یک طوری کم آورده باشه. آن شخصیتی که از رزا نشان داده شده بود دختری قوی مقاوم بااراده باهوش و ... آخر داستان به کل ویران شده بود و من معتقدم که یک عشق نمیتونه اینطور یک نفر را به کل نابود کنه. یا اینکه یک عشق پرشور به آن صورت در رایکا بتونه با یک عشق پرشور دیگه نسبت به رزا به آن سرعت عوض بشه که بتونه رایکا را نابود کنه. در مجموع برای یکبار خواندن خوب بود. مرسی رامانا جون.   

 

فایل داستان

نظرات 5 + ارسال نظر
مصی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
منم از وبلاگ رامونا این کتابو خوندم و باهات موافقم . از وسطا یکجورایی افت داره و آخرش هم
راستی خانومی می تونی اینجا هم کتاب بخونی
www.98ia.com
به خصوص برای شما که ایران نیستی خیلی خوبه

عسل چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ق.ظ


من از خوانندگان پر و پا قرص شما هستم.اما بسیار تعجب میکنم چطور و یا چرا از( پگاه بختیاری )و رمان بی نهایت جذاب :(من دختر نیستم)هیچ نقد و یا اشاره ای نداشتید!!!!در حالیکه من و خیلی از دوستا نم عاشق قلم زیبا و اثار بکر این نویسنده ایم.اگر ممکنه یه اطلاعاتی از این نویسنده به من بدهید.....منتظر میمانم...ممنونم.

من هنوز کتابی از خانم پگاه بختیاری نخواندم. به محض اینکه برم ایران میخرم و میخونم. :)

طناز پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

salam Arezoo joon

manam ketab ro khoondam rastesh az akharesh be hich onvan khosham naumad akhe asan be aghl joor dar nemiad ke kasi ke asan kasio doost nadashte yehoo asheghesh beshe oonam be in sorat.

fadat besham

فاطمه - از دبی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام. منم این کتابوخوندم البته قبلا.
به نظر من هم زیاد چنگی به دل نمی زد.
کتابهای خانوم فهیمه سلیمانی فقط کتاب "دیوار شیشه ای" قشنگ بود. بقیه اش زیاد تعریفی ندارن.
باز هم ممنون .
بای

فاطمه از دبی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://osweh.blogfa.com

سلام آرزو جان. خوبی ؟ مرسی از پیغامی که توی وبلاگم گذاشته بودی. ولی من کجا و چطوری می تونم پیدات کنم یا ارتباط باهات برقرار کنم.
یا برام ایمیل بفرست یا همونجا پیغام بذار .
منتظرم.
باز هم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد