رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - با بهار

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  با بهار 
  • نام نویسنده: سیمین جلالی (یزدی)
  • شابک: 2-412898-964
  • قیمت: 89,000 ریال
  • تعداد صفحات:682 ص
  • سال چاپ: 1387
  • انتشارات: نسل نو اندیش

وضعیت:  Available

 

خلاصه داستان: این داستان، داستان زندگی دختری است به نام بهاره. دختری که سختیها و مصیبتهای زیادی را تحمل میکنه و علیرغم تمام این مسائل به قولی که به مادر مرحومش داده تا سرحد جون عمل میکنه و به درسش با پشتکار تمام ادامه میده. بعد از مرگ پدر و مادرش بهاره و برادرش علی با مادربزرگشون زندگی میکردند. علی راهی فرانسه میشه و بهاره با مادربزرگ سخت گیرش تنها میمانه. روابط خیلی صمیمانه ای با همسایه مادربزرگش خانواده تشکری داشته و عشقی سوزان بین بهاره و محمود که دانشجوی پزشکی بوده شکل میگیره. محمود برای گرفتن تخصص بورسیه میشه و راهی آمریکا میشه. بهاره هم بعد از مدتی مادربزرگش را از دست میده و تقدیر برای بازی جدیدی را ایجاد میکنه و ....

 

100 صفحه اول داستان اصلاً جذبه ای نداشت و دو هفته ای طول کشید تا من خواندم ولی بقیه را یکی دو روزه تمام کردم.  نمیتونم بگم عالی و چذاب بود. نسبتاً بد نبود.

 

   

نظرات 8 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

وبلاگت خیلی عالیه
دستت درد نکنه

مریم سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام خوبی
خسته نباشید
می شه لطفا خلاصه بی ستاره مریم ریاحی رو بذاری ممنون می شم

چشم حتماً در اولین فرصت :)

فاطمه از دبی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://osweh.blogfa.com

سلام آرزو جون. مرسی از راهنماییت عزیزم.
یه راهنمایی برای کسایی که زیادی کتابخونن و نمی تونن کل شهر رو واسه خریدنش زیر پا بذارن. یا خارج کشور هستن.
من بوسیله سایتی به نام www.adinebook.com هر کتابی رو که بخوام تهیه می کنم و با پست می فرستند در خونه. خیلی راحت . واقعا دستشون درد نکنه چون من خارج کشورم دیگه مجبور نیستم به اینو اون التماس کنم برم برام دنبال کتاب بگردن. فقط زحمت فرستادنش میفته گردنشون.
به نظر من که ارزشش رو داره.
باز هم ممنون

سلام فاطمه جان
خوبی؟
بله دقیقاً همینطوره که میگی. من هم از سایت آدینه بوک خیلی خوشم میاد.

elmira شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

salam mamnun az veblage ghashanget .mikhastam ye ketab moarefi konam ke mahshare (salhaye bi kasi) az maryam jafarii

سلام خوبی؟
ممنونم. من این کتاب را خیلی وقت پیش خواندم. الان ولی دقیق یادم نیست خلاصه اش چی بود؟

سارا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
دستت درد نکنه خیلی عالیه من وقتی میخوام رمان بخرم اول با وبلاگ شما چک میکنم بعد میخرم تا حالا از خرید هیچکدومش پشیمون نشدم خیلی ممنون امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.

سلام خوبی؟
ممنونم از محبتت. این مشکل را خودم همیشه داشتم. بارها شده کتاب خریدم ولی نتونستم بیشتر از چند صفحه اش را بخونم. انگیزه ام از راه اندازی اینجا همین بود. خوشحالم که به دردت خورده.
موفق باشی

زهرا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام
لطفا زود به زود رمان جدید بزار

سلام
چشم

زهرا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

مرسی عزیزم راستی سایتت فوق العاده است

elmira دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

salam azizam . kholaseye salhaye bikasi ine ke ye dokhtare asheghe baradr shohare khaharesh mishe un marde ham esmesh kiyanushe esme dokhtare ham furugh bad in kiyanush kheyli bad nam bude hame migoftam ba zanaye ziyadi rabete dashte hoo....inamikham ezdevaj konan babaye dokhtare nemizare bad dokhtararo tardesh mikonan nemidunam ba inayi ke goftam yadet miyad ya na rasti ketabe (ruzhaye khakestari) az haniye hadadiye asl va ketabe (amanate eshgh) va (varese azabe eshgh) az faride shojayiyam moarefi konam

سلام خوبی؟
مرسی از محبتت الان یادم افتاد کدام داستان است. من ای بوکش را دارم اگه میخواهی اینجا برات بذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد