رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - شِلِر

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  شِلِر
  • نام نویسنده: م. عطاریانی
  • شابک: 0-028-193-964-978
  • قیمت: 130,000 ریال
  • تعداد صفحات:816 ص
  • سال چاپ: تابستان 1388
  • انتشارات: نشرعلی

وضعیت:  Available

 

شرح پشت جلد: شِلِر میدانست که اگر بحث رفتن به دانشگاه تهران پیش بیاید، شوان زمین و زمان را به هم میدوزد و دنیا را سر همه خراب می کند. می دانست اگرچه وریا برادر بزرگترش می باشد و بعد از پدرش قاعدتاً اجازه اش باید دست او باشد امّا مادرش شوان را مرد خانه میداند و محال است این دفعه با گرفتن طرف او بخواهد شوان را بیشتر خوار کرده و حرفش را زیر پا بگذارد...


خلاصه داستان: «شِلِر» داستان دختر جوانی است به نام شلر. شلر دختری مربوط به دهات آسو از دهات کرمانشاه است که به پشتوانه مادرش روژین و علی رغم مخالفت های فراوان برادر متعصبش شوان دیپلمش را میگیره و در دانشگاه تهران رشته موسیقی قبول میشه. خانواده اش مخالفت شدیدی میکنند و علیرغم تمام این حرفها شلر که بسیار بلندپرواز بوده و عشق رفتن به تهران را داشته و در دو سه تا کنسرت با جوان خواننده ای به نام آریا آشنا شده بوده و به او دل سپرده بوده به تهران میره و خانواده و دیارش را برای همیشه ترک میکنه و با آریا که بسیار هرزه و ناپاک بوده و به نوعی بیماری روانی مبتلا بوده ازدواج میکنه و سر از آمریکا در میاره و ....

به نظر من زیاد جذاب نبود و ارزش آنهمه پولی که بابتش پرداخت شده بود، را نداشت.


   

نظرات 9 + ارسال نظر
کرم کتاب جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام خوبید ممنون از مطالب وبلاگتون _برای اینکه با خوندن ویلاگتون در خرید کتاب دقت بیشتری میکنم من غوغای همیشه و الهه نازو خوندم جالبند و ارزش خرید و خوندن را دارند امان از تبلیغ اضافی در مورد باد بادک باز نتونستم تا اخرش بخونم نمیدونم این کتاب چطوری ÷ر فروش ترین کتاب جهان و ایران شده فریاد خاموش هم زیاد جذاب نبود اما افسانه شیدایی به نظر من کتاب جالبی بود ارزش خوندن رو داره ارزو جان نمیدانم شما که از ایران دور هستید با کتابهای مودب ÷ور اشنا هستید یا نه ÷ریچهر و گندم را ÷یشنهاد میکنم حتما بخونید خالی از لطف نیست

کرم کتاب شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

سلا م ارزو جان این روزها در مجلات خبر از رمان ÷ر فروشی به نام ÷یچش است که درمورد زندگی یک سو÷ر استار زن است می خواستم ببینم شما اطلاعی دارید البته گفتنند در کتابفروشیها نیست فقط از طریق تلفن به انتشارات شوکا این کتاب ارسال میشه گویا با وزارت ارشاد در چا÷ اول به مشکل بر خورده راستش برای خرید کتاب چشمم ترسیده اخه از هر کتابی که تعریف کردنند گند زدند برای همین نظر شما را جویا شدم با تشکر

سلام خوبی؟
ممنونم از محبتت. من همیشه خودم این مشکل را داشتم که میرفتم کلی پول کتاب میدادم و بعد مثل یک هندوانه است در بسته تا بازش نکنی نمیدونی که پولت را دور ریختی یا اینکه خوشت میاد از آن.
اینجا را هم برای همین درست کردم که بقیه با مشکل من مواجه نشوند.
الهه ناز را خیلی تعریفش را شنیدم و اینترنتی هم گرفتمشون هنوز وقت نکردم بخوانم ولی غوغای همیشه را هنوز نگرفتم. حتماً سعی میکنم پیدا کنم و بخوانم.
کتابهای مودب پور هم فقط برای خندیدن و سرگرم شدن خوب است وگرنه در مجموع داستانهاش فقط کمدی هستند و واقعیت خاصی ندارند. درست میگم؟!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام آرزو جونم. خوبی؟
یه مدتیه اینترنت ندارم . الان اومدم ماشا لله 3 تا کتاب خوندی و گذاشتی. ولی خوب به قول خودت هیچکدوم به درد بخور نبودن پس باز هم منتظر می مونیم.
راستی نازکترن حریر نوازش رو نتونستم گیر بیارم. اگه تونستی برام بذارش کنار . یه وقتی اومدم دور و بر شما بگم لطف کنی بهم بدیش.
مرسی عزیزم.

فاطمه از دبی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ http://osweh.blogfa.com

نظر قبلیه من بودم . اسمم رو یادم رفت بذارم.

سلام فاطمه جان خوبی؟
باشه چشم. هر موقع خواستی بیایی طرفهای ما، بگو من کتاب را برات بیارم. در ضمن ما 15 ماه رمضان باشگاه ایرانیان هستیم. اگه برات مناسبه میتونم بیارم آنجا قبلش همدیگر را ببینیم و کتاب را بهت بدم. :)

س دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

ترو خدا رمان جدید بذار

چشم

سیما سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

عزیزم می شه راجع به کتاب" نگاهم کن "بنویسی؟ شنیدم کتاب قشنگیه. می خوام بدونم ارزش خریدن داره؟

چشم در اولین فرصت :)

زهرا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ http://onlyleejunki.blogfa.com

سلام . خسته نباشی .
من نمیدونم چرا این همه قیمت کتابها بالا رفته مخصوصا نشر علی . و جالب اینکه اکثر ارزش این همه ژول نداره

سلام خوبی؟ سلامت باشی. شما هم خسته نباشی.
بله متاسفانه. کلی هم پول میدی. وقتی یک کتاب مثل شلر باشه کلی هم باید غصه بخوری که چرا اینهمه پول را به باد دادی!!!!

ری یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

ررمان جدید بزار لطفا

چشم

alaleh پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ق.ظ http://Iwa.miler@gmail.com

با سلام .میخواستم بگم هر آدمی که از داستان شلر خوشش نیومده در واقعهنوز به اون درک و فهمی که باید برسه نرسیده.ممنون

سلام

به نظر من رمان کاملاً سلیقه ای است و یقیناً دو نفر یک نظر را در مورد یک کتاب ندارند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد