رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمانهای فارسی و لاتین

سایتی مخصوص رمان‌خوان‌ها

رمان ایرانی - سهم من از زندگی

رمان  

  

 

 

مشخصات کتاب:

  • نام کتاب:  سهم من از زندگی
  • نام نویسنده: وحیده آساره
  • شابک: 978-964-174-040-7
  • قیمت: 74,000 ریال
  • تعداد صفحات:478 ص
  • سال چاپ: 1387
  • انتشارات: دانش بهمن

وضعیت:   Available   

 
شرح پشت جلد: سینی خالی رو روی اپن گذاشتم و لحظه ای نگام روی سبد گل پدرام نشست. چقدر زیبا بود. دسته گلی از گل های مورد علاقه من. ناگهان متوجه جعبه کوچکی لابلای گل ها شدم که به شکل زیبایی جاسازی شده بود. آهسته دستبردم و برداشتمش جعبه جواهر بود و داخلش، خدای من، یک حلقه زیبا برای من حلقه وصل من و ... 
از پله ها بالا دویدم، نه اون عاقل تر از این حرفا بود. اون این کارو نمیکرد. سریع خودمو رسوندم به پشت بوم. درش باز بود، دلم بی اختیار فرو ریخت. بالا دویدم و پا روی پشت بوم گذاشتم و با دیدن.... 
اشکام جاری شد. تو اون لحظه احساس می کردم که اونو برای همیشه توی مشت خودم اسیر کردم و برای همیشه به من تعلق دارد. 
 
خلاصه داستان: «سهم من از زندگی» داستان زندگی دختر جوانی است به نام پریا که پدر هنوز چند ماه از مرگ مادرش نگذشته بوده شراره که فقط چند سال از او بزرگتر بوده را به عنوان مادر وارد زندگیشون میکنه. شراره بسیار مهربان بوده ولی پریا همیشه و همیشه باهاش سر ناسازگاری میگذاشته و حسابی اذیتش میکرده.  
بعد از مدتی پدرام برادر شراره و دخترش سارا سر از خانه آنها در میارند و ذره ذره روح پریا را اصلاح میکنه و ان دختر سرکش و نافرمان که با پسرهای زیادی دوست بوده و همه را سر کار میذاشته با عشق پدرام یواش یواش عاقل میشه و دیگه کمتر سر به سر شراره و باباش میذاشته. تا اینکه ....

 

 داستان قشگی بود و ارزش خواندن را داشت. 

نظرات 8 + ارسال نظر
بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

سلام گلم خوبی
من از سایت 98 دانلود کردم ولی جدیدا برای باز کردن فایل پی دی اف رمز میخواد
تو میدونی باید چکار کنم؟؟؟

سلام بیتا جان
خوبی؟‌دوقلوهای ماهت خوبند؟
پسورد همه فایلهای سایت نود و هشتیها اینه:
www.98ia.com

فاطمه از دبی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام آرزو جون
مرسی که باز هم فعال شدی . راستی رمان قصه تنهایی از زهرا اسدی توی 98 یا رو حتما بخون . برای دانلود کذاشتنش . فکر کنم خوشت بیاد.

فاطمه جان سلام
خوبی؟ من همه کتابهای زهرا اسدی را دارم و خیلی هم نوشته هاشو دوست دارم . این یکی کتابش هم که تو گفتی خیلی قشنگه ممنون که به یادمی

پاییز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

نه تنها ارزش یکبار خوندن بلکه ارزش چندین بار خوندن رو داشت

bahar سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

arezoo joon chera dobare kam peyda shodi azizam:(
!!

شرمنده دوستم خیلی گرفتار بودم.

ریحانه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.kayfar.blogfa.com

سلام.۱پیشنهاد خوبدارم.
من رمان و کتاب زیاد می خونم اگه خواستین بگین تو وبلاگتون کمکتون کنم.
خوشحال میشم.

سلام ریحانه جون
با کمال میل. هر کتابی که خواستی مشخصاتش را برام ایمیل کن با خلاصه داستان من اینجا میذارم. jiluah@yahoo.com

زهرا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

اوه میبینم بعد از مدت ها آپ کردی و منم بعد مدتها سر زدم .
دست درد نکنه عالی بود

المیرا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام وتب قشنگی دارین میشه چند رمان کلکلی بهم معرفی کنید

سلام خوبی؟
رمان کلکلی من چند تائی که خوندم و خوشم آمده سکوت در انتظار، شطرنج عشق، همخونه دیگه کلکلی به نظرم نمیاد.

سبیده پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام میشه رمان سکوت در انتظار رو بزارید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد